top of page
  • Admin

ΠΡΟΣΟΧΗ!: Πολύ φθηνή συντήρηση ανελκυστήρα / ασανσέρ και οι παγίδες τους, τι να ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ!


Καθημερινά φτάνουν στα αυτιά μας από πολίτες ότι έχουν βρει καλύτερη προσφορά από την προσφορά της NEXTLEVEL, τιμές όπως 09.00€ - 15.00€ - 25.00€ -30.00€ η και 40€ το μήνα. Είστε σίγουροι ότι θα σας στοιχίζει τόσο;

Η συμβουλή μας λοιπόν είναι ΠΡΟΣΟΧΗ!!

A. Στο συμφωνητικό πιθανό να υπάρχει δέσμευση για πολλά χρόνια.

Αποφεύγουμε τα πολυετή συμβόλαια γιατί θα αναγκαστείτε να τους πληρώνετε ακόμα και αν τους απαλλάξετε από τα καθήκοντα συντήρησης.

Τα αποφεύγετε γιατί αυτά που θα πληρώνατε για μια πιο ''ακριβή συντήρηση'' κάποιας άλλης εταιρίας το πιο πιθανό είναι να τα πληρώσετε μόνο σε ένα ''πιθανό ανταλλακτικό'', πολλές φορές κάποιο υποτιθέμενο ανταλλακτικό που θα ξεπερνά το συνολικό κόστος ενός ολόκληρου χρόνου συντήρησης του ανελκυστήρα σε κάποια υποτίθεται πιο ακριβή εταιρία.

Επίσης δεν είναι δυνατόν να το αρνηθείτε γιατί όπως θα σας πουν έχουν ευθύνη για ότι πάθετε, άρα αφού είστε δεσμευμένος είστε και υποχρεωμένος να καταβάλετε το ποσό που σας ζητούν.

Β. Στο συμφωνητικό πιθανό να υπάρχει Όρος ότι κάθε χρόνο για 3 συνεχή έτη η τιμή θα ανεβαίνει πχ κατά 30%

Αν δηλαδή γίνει αυτό το πολύ σε 3 χρόνια θα έχει μεγαλύτερη τιμή από αυτήν που λέγατε ακριβή συντήρηση.

Γ. Η σιγουριά που σας δίνει ένα μεγάλο όνομα εταιρίας BRAND NAME.

· Όπως όλοι μας στην καθημερινή ζωή προτιμούμε να ψωνίζουμε επώνυμα για να έχουμε αυτό που λέμε σιγουριά, σιγουριά….. η οφθαλμαπάτη κάποιες φορές ;

· Ρίχνοντας την τιμή στην συντήρηση σας χρειάζεται και το αναλόγως ''οικονομικό προσωπικό'', οικονομικό προσωπικό θα πει ανειδίκευτος κατά πάσα πιθανότητα. Ανειδίκευτος σημαίνει όχι ασφαλής μετακίνηση κοινού, ακόμα και να κινδυνέψει η και να χάσει την ζωή του ο ίδιος ο τεχνικός όπως αλλεπάλληλες φορές έχει γίνει, απλά με τον τρόπο που μόνο αυτοί ξέρουν αποσιωπούν αυτά τα θέματα από την κοινή γνώμη. Ένα ατύχημα έστω και μη θανατηφόρο για κάποια εταιρία σημαίνει καταστροφή και πλήρης αμφισβήτηση για τις υπηρεσίες και την ασφάλεια που παρέχει η κάθε εταιρία ανελκυστήρων.

· Οικονομία θα πει οικονομικά υλικά συντήρησης και οικονομικά ανταλλακτικά και για να είναι οικονομικά τις πιο πολλές φορές είναι και αμφιβόλου ποιότητας, όπως αμφιβόλου ποιότητας και οικονομίας στα έξοδα μας είναι αυτό που σας αναλύουμε στο συγκεκριμένο άρθρο.

Δ. Το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό.

· Κάποιες εταιρίες λοιπόν προσπαθούν να εξαφανίσουν τις μικρότερες ισοπεδώνοντας τις τιμές αρχικά ώστε να κερδίσουν όσο το δυνατό περισσότερους πελάτες όταν γίνει όμως αυτό δεν θα υπάρχουν πλέον πολλά γραφεία συντήρησης με συνέπεια να μην υπάρχει ανταγωνισμός, με λίγα λόγια είσαι υποχρεωμένος βάση νόμου να έχεις συντηρητή για τον ανελκυστήρα, δεν έχεις πολλές επιλογές εταιρίας άρα και τιμών.

Ε. Λίγες υπηρεσίες μικρό ωράριο εξυπηρέτησης.

· Ένα πράγμα που παρατηρούμε έντονα σε περιόδους όπως ο Αύγουστος η αργίες είναι ότι πολλοί από σας μας καλείτε να επέμβουμε και να επισκευάσουμε μια βλάβη γιατί δεν μπορείτε να βρείτε τον τεχνικό σας. Δυστυχώς δεν είναι τόσο απλό να καλέσουμε οποιονδήποτε τεχνικό έχει ευθύνες αυτός που ψάχνετε, πρώτα θα πρέπει να τον απαλλάξετε.

Ζ. Οικονομική συντήρηση παράνομη, μη απόδοση ΦΠΑ

· Καλή η μικρή τιμή αλλά έχει και τα ρίσκα της και από ότι έχουμε δείξει εμείς οι Έλληνες είμαστε ριψοκίνδυνος λαός.

Για πόσο όμως; Με την μη παροχή απόδειξης ουσιαστικά ότι και να γίνει δεν θα μπορέσετε εύκολα νομικά να δικαιωθείτε και να αποδείξετε ότι ήταν το συγκεκριμένο άτομο υπεύθυνος συντηρητής. Πιο απλά, υπεύθυνος θα θεωρηθείτε εσείς για αμέλεια και παρανομία. Στην περίπτωση λοιπών ατυχήματος θα τρέχετε και δεν θα φτάνετε. Καλό είναι να αναλαμβάνουν εταιρίες νόμιμες η εταιρίες που να αποδίδουν ΦΠΑ και συνεπώς νόμιμη απόδειξη

Η. BONUS στους ''καλούς'' συντηρητές!

Πολλές εταιρίες εφαρμόζουν το σύστημα ''χρέωσε όσο μπορείς και όποτε μπορείς τους πελάτες και θα πάρεις BONUS!'' Για κάθε επισκευή που κλείνει ο συντηρητής - υπάλληλος της εταιρίας θα πάρει το ανάλογο BONUS.

Πολλές φορές χρεώνουν άσκοπα και αναίτια πελάτες με σκοπό να λάβουν το μηνιαίο BONUS.

Δεν σταματάνε όμως εδώ στον ανταγωνισμό για το BONUS συμμετέχουν και άλλοι τεχνικοί της ίδιας εταιρίας, Δηλαδή ανάμεσα σε 10 τεχνικούς οι 3 πρώτοι θα πάρουν το μέγιστο BONUS, έτσι αναγκάζουν - δελεάζουν τον κάθε τεχνικό να χρεώνει άσκοπα και αναίτια ώστε να συλλέξει πόντους και να πάρει το κάτι παραπάνω για τον κόπο του.

Ελπίζουμε να σας βοηθήσαμε και να είστε σίγουροι πως τίποτα απολύτως από τα παραπάνω δεν ισχύουν για την NEXTLEVEL και σίγουρα για πολλούς άλλους αξιόλογους συναδέλφους.

82 Προβολές0 Σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων
bottom of page