Συμβουλές Αγοράς

®

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Χρήσιμες συμβουλές πριν την αγορά ανελκυστήρα η κάποιου προϊόντος ανελκυστήρα

 

Με εμπειρία ετών έχουμε διαπιστώσει ότι πολύς κόσμος δεν ξέρει καν τι συστήματα ανέλκυσης έχουν εγκαταστήσει στον ανελκυστήρα του, κατόπιν επίσκεψης άλλου συνεργείου πολλές φορές διαπιστώνουν ότι εξαπατήθηκαν.

 

Είμαστε εδώ να σας βοηθήσουμε και να σας αναλύσουμε κάποια βασικά πράγματα που επιβάλλεται να προσέχουμε πριν προβούμε στην αγορά ενός προϊόντος.

 

Ένα από τα πράγματα που χρησιμοποιούμε καθημερινά είναι και ο ανελκυστήρας, τον χρησιμοποιούν παιδιά, ενήλικες και κυρίως άτομα κάποιας ηλικίας η άτομα με κινητικά προβλήματα, για να μην δυσκολεύουμε λοιπόν την ζωή μας καλό θα είναι να ακούμε γνώμες να λαμβάνουμε συμβουλές και να μην πιστεύουμε ότι μας λένε για κάποιο προϊόν αν δεν διασταυρώσουμε με κάποιο τρόπο ότι το προϊόν αυτό είναι αξιόπιστο.

Τρόποι διαπίστωσης:

 

Ζητώντας μια πρόσφορα από κάποια εταιρία ζητάμε να μας αναφέρουν λεπτομερώς για κάθε προϊόν την προέλευση την τιμή ,την εγγύηση, την διαπίστευση του προϊόντος (CE TUV) και κάποια χαρακτηριστικά του.

 

1 Αφού λάβουμε την προσφορά ανατρέχουμε στο internet και στην γνωστή μηχανή αναζήτησης Google.
Αναζητούμε το προϊόν που μας προτείνουν στην προφορά.


2 Ένα γνωστό επώνυμο προϊόν σίγουρα θα έχει και πολλά  αποτελέσματα αναζήτησης.


3 Διασταυρώνουμε αν όσα μας προσφέρουν ισχύουν.


4 Ζητάμε την γνώμη από κάποιον που έχει κάποια γνώση σε ηλεκτρονικά και μηχανικά μέρη (βασικά πράγματα που όλοι λίγο πολύ ξέρουν)


5 Ζητάμε 2η και 3η πρόσφορα και συγκρίνουμε, ΠΡΟΣΟΧΗ! Δεν συγκρίνουμε τιμές αλλά, δυνατότητες, ποιότητα, πιστοποίηση, προέλευση και διάφορες άλλες λεπτομέρειες.


6 Η εταιρία που κατασκευάζει τα βασικά εξαρτήματα να έχει μέλλον και όχι να κλείσει σε λίγα χρόνια, αν χρειαστεί ένα ανταλλακτικό ο ανελκυστήρας μας θα αναγκαστούμε να αλλάξουμε ολόκληρη σχεδόν την εγκατάσταση.


7 Η τεχνολογία προχωράει και εμείς την ακολουθούμε. Πάντα θέλουμε το καλύτερο και το μοντέρνο ΠΡΟΣΟΧΗ όμως! Πολλές εταιρίες ανελκυστήρων εφαρμόζουν συστήματα παρακολούθησης του ανελκυστήρα μέσο τηλεφώνου η μέσο άλλων μεθόδων όπως κλείδωμα του control μετά από κάποιες διαδρομές του ανελκυστήρα. Μερικές φορές τα συστήματα αυτά διευκολύνουν την ζωή μας, μας δεσμεύουν όμως σε μόνο μια εταιρία συντήρησης εφόρου ζωής και μελλοντικά δεν είναι εύκολο να αλλάξουμε συνεργείο συντήρησης όπως πολλές φορές γίνετε από δυσαρεστημένους πελάτες. Αναγκαστικά αλλάζει όλο το ηλεκτρονικό σύστημα του ανελκυστήρα.


8 Ζητάμε γραπτή βεβαίωση ότι ο ανελκυστήρας μας δεν φέρει τέτοια συστήματα κλειδώματος η τηλεφωνικής παρακολούθησης.


9 Προσέχουμε τα προϊόντα να είναι κυρίως Ευρωπαϊκά και όχι από τρίτες χώρες όπως Κίνα, Τουρκία, Ινδία και άλλες τέτοιες χώρες. Στην Ελληνική αγορά έχουν διεισδύσει χιλιάδες τέτοια προϊόντα αμφιβόλου ποιότητας η ακόμα και παραποιημένα (ο εύκολος τρόπος να ρίξει μια εταιρία το κόστος εγκατάστασης ενός ανελκυστήρα)


10 Καλό θα ήταν να δείτε παρόμοιο έργο από την εταιρία που θα επιλέξετε για την εγκατάσταση του ανελκυστήρα σας, μια ματιά ακόμα και στο εσωτερικό του φρεατίου αφού η εταιρία πάρει τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας σας (δεν είναι απαραίτητο να έχετε τεχνικές γνώσεις, πολλές φορές μια μάτια είναι χίλιες λέξεις, πιστέψτε μας.)


11 Όσο και καλά να είναι τα προϊόντα που επιλέξαμε για το ασανσέρ μας, αν το συνεργείο εγκατάστασης δεν είναι κατάλληλα εκπαιδευμένο και πειθαρχημένο από την εταιρία και τα πιο αξιόπιστα υλικά δεν θα αποδώσουν, δεν θα λειτουργήσουν σωστά και θα υπάρξει συντομότερη φθορά η και ελαττωματική λειτουργιά.

 

Ελπίζουμε με τις παραπάνω λεπτομέρειες να σας βοηθήσαμε αρκετά στην επιλογή σας, είμαστε στην διάθεση σας για οποιαδήποτε άλλη διευκρίνιση στο 211 0139 949


Η εταιρία NEXTLEVEL ανεβαίνει  σταθερά προς την κορυφή με όπλα την ποιότητα την άριστη εξυπηρέτηση, τις λογικές τιμές, τον επαγγελματισμό, την άψογη οργάνωση και πάνω από όλα την ειλικρίνεια προς όλους εσάς! 

Ότι μας παρουσιάζουν σε μια βιτρίνα είναι πάντα και αυτό που μας προσφέρουν;

 
Βλέποντας από την σκοπιά του πελάτη και όχι μιας εταιρίας ανελκυστήρων, για ακόμη μια φορά θέλουμε να βοηθήσουμε στην επιλογή σας με τις συμβουλές μας. Δεν λέμε ότι εμείς είμαστε η απολυτή και η μοναδική επιλογή υπάρχουν πολλές αξιόλογες εταιρίες ανελκυστήρων στην Ελλάδα.
Ας αρχίσουμε λοιπόν με την ανάλυση και την ενημέρωση σας ώστε να πάψουν να υπάρχουν θιγμένοι, θύματα και να κάνουμε στην άκρη αυτούς που μας εκμεταλλεύονται και πλουτίζουν εις βάρος όλων εμάς.
Δεν αποφασίζουμε λοιπόν να επιλέξουμε μια εταιρία μόνο από μια καλοστημένη έκθεση και καλοστημένες φωτογραφίσεις εγκαταστάσεων και προσωπικού είναι το λιγότερο που μας απασχολεί στην αγορά η στην επιλογή ενός επαγγελματία - συνεργάτη.

 

1) Όνομα και χρήμα
 
Πολλές αλλά όχι το σύνολο των εταιριών κτίζουν όνομα όχι με ποιότητα αλλά ...με χρήμα, χρήμα που κάποιες φορές αποκτιέται με κόπο και άλλες φορές όπως λέμε ‘’με τρόπο’’ ο τρόπος αυτός όμως πολλές φορές είναι η απάτη. Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος οι προμηθευτές λίγοι αρά; Κάτι τρέχει εδώ, γιατί έχουμε τόσο μεγάλη απόκλιση στην τιμή; Μήπως είναι ώρα να σκεφτούμε να προβληματιστούμε να συζητήσουμε να ανταλλάξουμε γνώμες γνώσεις και απόψεις;

 

2) Τι να προσέχουμε

 

α) Δεν εντυπωσιαζόμαστε από τις εγκαταστάσεις τους και τα δήγματα αλλά με τα ΕΡΓΑ που μας παρουσιάζουν όχι απλά με μια οπτική επαφή μέσο φωτογραφίας αλλά με μια επιτόπια μάτια και ξενάγηση στο έργο / έργα.
β) Ανελκυστήρας δεν είναι μόνο το κουμπάκι ο φωτισμός και ο θάλαμος, ανελκυστήρας είναι και το εσωτερικό πίσω από την κλεισμένη πόρτα του μηχανοστασίου και εντός του φρεατίου ενός ανελκυστήρα. Η ποιότητα λοιπόν δεν κρίνεται μόνο από τα υλικά αλλά από τον τρόπο που έχουν εγκατασταθεί. Ο σωστός και προσεγμένος τρόπος εγκατάστασης μας προσφέρει μεγάλη διάρκεια ζωής άνεση αισθητική και το βασικότερο όλων ΑΣΦΑΛΕΙΑ .
 

3) Υλικά Β ποιότητας άγνωστης προέλευσης - παραπλάνηση

 

Σας πούλησαν ανελκυστήρα επώνυμο; Είστε σίγουροι; Ώρα να σας βάλουμε σε υποψία αν και αργά για κάποιους ώρα να το ψάξετε λίγο. Τι γίνετε λοιπόν και πως πέφτουμε στην παγίδα; Ένας ανελκυστήρας έχει πολλά μέρη, θάλαμος πόρτες έμβολο αντλία κινητήρα σασί τροχαλίες χειριστήρια και αμέτρητα αλλά εξαρτήματα.


Λέγοντας μας προφορικά είτε γραπτά σε μια προσφορά το όνομα μιας εταιρίας επώνυμης εμείς ηρεμούμε και έτσι προχωρούμε με την απίθανη τιμή και τα επώνυμα υλικά που μας έταξαν για την εγκατάσταση του ανελκυστήρα μας. Είναι έτσι πάντα όμως; Όχι δυστυχώς από την εμπειρία μας και από επισκέψεις μας σε διάφορα έργα πολλών εταιριών εντός Αθηνών διαπιστώνουμε καθημερινά ότι διαφορές εταιρίες άλλα έχουν αναφέρει και άλλα έχουν τοποθετήσει με την άγνοια του ανυποψίαστου πελάτη.
 

Τι ακριβώς γίνεται:

 

Τοποθετούνται βασικά εξαρτήματα επώνυμων εταιριών (εξαρτήματα που εύκολα προδίδουν γιατί αναγράφονται στην άδεια του ανελκυστήρα η το πιστοποιητικό φορέα ελέγχου.) Πολλά άλλα εξαρτήματα όμως δεν είναι επώνυμα είναι πιο χαμηλής ποιότητας παρέχουν όμως πιστοποιητικό στις περισσότερες περιπτώσεις.


Πολλές φορές όλα τα παραπάνω γίνονται με ενημέρωση του πελάτη για ένα μικρότερο κόστος.
Επίσης κάποια υλικά αν και δεν ανήκουν στο πακέτο κάποιας επώνυμης εταιρίας είναι πολύ αξιόπιστα και πολλές φορές ξεπερνούν και κάποια μεγάλα ‘’brand names’’
Ανάμεσα σε αυτά τα έργα έχουμε συναντήσει και πολύ καλά έργα με άψογη εγκατάσταση, δεν τους βάζουμε λοιπόν όλους σε ένα τσουβάλι.

 

4) O ανελκυστήρας σας έχει πάρει άδεια - πιστοποιητικό;
 
Συναντάμε ανά τακτά διαστήματα ανελκυστήρες χωρίς άδειες χωρίς πιστοποιήσεις ενώ τις έχετε επιβαρυνθεί κατά την εγκατάσταση, πέραν όμως όλων αυτών ποιος έχει κρίνει ότι ο ανελκυστήρας σας είναι κατάλληλος για χρήση;


Ας οργανωθούμε λοιπόν για την ασφάλεια όλων. Ζητήστε την άδεια και το πιστοποιητικό του ανελκυστήρα σας, ελέγχετε τις ημερομηνίες επανελέγχων του ανελκυστήρα και την καρτέλα συντήρησης. Να είστε παρόντες σε κάποιες από τις συντηρήσεις. Κράτιστε προσωπικό αρχείο συμβάντων ανεξάρτητο από του συντηρητή. Ζητήστε να ενημερώνεστε για όλα τα θέματα και κυρίως θέματα ασφάλειας.Υποχρεώστε τον συντηρητή να παίρνει όλα τα μέτρα ασφαλείας κατά την συντήρηση η κατά την επίλυση βλάβης του ανελκυστήρα.
 

5) Ανελκυστήρας και εταιρεία
 
Χρόνια τώρα πλανάτε ότι ο ανελκυστήρας είναι ιδιοκτησία της εταιρίας που τον εγκατέστησε, λάθος! Ο ανελκυστήρας ανήκει στους ενοίκους του κτιρίου και μόνο. Πολλές φορές ο πελάτης νομίζει πως δεν έχει την δυνατότητα να αλλάξει εταιρία συντήρησης, λάθος! Ανά πάσα στιγμή αν επιθυμεί είτε για οικονομικούς είτε για λόγους κακής εξυπηρέτησης μπορεί να προβεί σε διακοπή συνεργασίας με οποιαδήποτε εταιρία ανεξαρτήτως σύμβασης.
 
Σκοπός αυτού του άρθρου είναι να σας ενημερώσει ώστε να μην δυσφημίζεται όλος ο κλάδος του ανελκυστήρα για αυτούς τους λίγους που κάνουν χρυσές δουλειές με κάλπικους τρόπους.

Χαμηλές τιμές σε πίνακες ανελκυστήρων και οι παγίδες που κρύβουν, πως μας δεσμεύουν, τι να προσέξω!

 

Ο συντηρητής σας ενημερώνει ότι είναι απαραίτητη για την ασφάλεια σας και την ομαλή λειτουργία του ανελκυστήρα η αλλαγή του πίνακα του ανελκυστήρα, πως πρέπει να κινηθώ; τι πρέπει να προσέξω πριν την τοποθέτηση του;

 

Θέλοντας να διαφυλάξουμε την εικόνα μας κάθε φορά που ανταποκρινόμαστε στα αιτήματα σας για προσφορά του πιο διαδεδομένου κομματιού που φέρει ένας ανελκυστήρας, αποφασίσαμε για ακόμα μια φορά να αναλύσουμε ένα μείζον θέμα όπως είναι η αντικατάσταση πίνακα ανελκυστήρα.

 

 

Κανόνας πρώτος: Καλούμε τουλάχιστον 3 εταιρίες να υποβάλουν τις προσφορές τους.

 

Κανόνας δεύτερος: Επιλέγουμε τον ιδανικό πίνακα ακούγοντας τις συμβουλές του τεχνικού που σας τον παρέχει ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ

 

Κανόνας τρίτος: Επιλέγουμε και υπολογίζουμε  - συγκρίνουμε τα οφέλη μελλοντικά και όχι μόνο την τιμή αγοράς σήμερα.

 

Κανόνας τέταρτος: Zητάμε να μας προσκομίσουν πιστοποιητικά και τεχνικό φάκελο του προϊόντος κατά την παράδοση.

 

Κανόνας πέμπτος: απαιτούμε να μας υποβάλουν γραπτή βεβαίωση ότι ο πίνακας δεν φέρει συστήματα κλειδώματος.

 

Κανόνας εκτός: Κατά προτίμηση δεν επιλέγουμε πίνακα παραγωγής αποκλειστικά από κάποια συγκεκριμένη εταιρία και επιλέγουμε πίνακα ευρέως γνωστό επώνυμο και με καλές κριτικές ( είναι εύκολο να εντοπίσουμε ένα τέτοιο προϊόν εάν σας το προτείνουν τουλάχιστον 2 εταιρίες εγκατάστασης) Δώστε μεγάλη προσοχή γιατί υπάρχει περίπτωση να χρειαστεί να αντικαταστήσετε και πάλι τον καινούργιο πίνακα στην περίπτωση που υπάρξει ρήξη με την εταιρία εγκατάστασης.

 

Κανόνας έβδομος: Μεγάλη προσοχή!! Όταν μια εταιρία σας προσφέρει έναν πίνακα με δυνατότητες που διαθέτουν και οι υπόλοιποι πίνακες που σας προτείνουν λοιπές εταιρίες σε ιδιαίτερα χαμηλότερη τιμή από τους πίνακες που σας προσέφεραν άλλες εταιρίες, το πιθανότερο ο πίνακας αυτός να σας δεσμεύει και να φέρει κλείδωμα και περιορισμούς στην πρόσβαση από πιθανόν νέο συνεργείο συντήρησης.

 

Οι εταιρίες αυτές δεσμεύοντας τον πελάτη με την αλλαγή του πίνακα χρεώνουν αλόγιστα λοιπά ανταλλακτικά για να αποσβέσουν το χαμηλό κόστος εγκατάστασης του πίνακα και δεν ανησυχούν για το αν χάσουν τον πελάτη καθώς κάποιο νέο συνεργείο θα αρνηθεί να αναλάβει το έργο γιατί το προϊόν θα του είναι άγνωστο και θα τον περιορίζει στο να έχει πρόσβαση στο λογισμικό του, έτσι η θα αντικαταστήσετε για ακόμα μια φορά τον πίνακα όπως χιλιάδες πολυκατοικίες που έχουν πέσει σε τέτοιες παγίδες η θα υποστείτε τους έμμεσους εκβιασμούς και θα επωμιστείτε το υψηλό αντίτιμα για τις υπηρεσίες της εκάστοτε εταιρίας, προσοχή μεγάλη λοιπόν!

 

Κανόνας όγδοος: Απαιτούμε να δούμε η άλλο έργο η έστω φωτογραφικό υλικό αποδεδειγμένα από την παρούσα εταιρία εγκατάστασης. Ένα άριστο προϊόν από έναν ανειδίκευτο τεχνικό θα υποστεί βλάβες που πιθανόν να παρουσιαστούν μελλοντικά η και να γίνει με τέτοιο τρόπο η εγκατάσταση που θα δημιουργεί νωρίτερα από το προβλεπόμενο φθορές σε εξαρτήματα, επίσης χάνει την αξία του και την ποιότητα λειτουργίας του από τυχόν λανθασμένη εγκατάσταση.

 

Επίσης κάτι άλλο που έχει παρατηρηθεί. Οι εταιρίες που μας δεσμεύουν με ύπατα συστήματα στους πίνακες ανελκυστήρων, προχωρούν σε αντικαταστάσεις πινάκων σε ήδη πελάτες τους, χωρίς να είναι απαραίτητη η άμεση αντικατάσταση τους. Έτσι λοιπόν με ευκολίες πληρωμής και τιμές κόστους υλικών ώστε να μην μπορούν να αλλάξουν εταιρία συντήρησης μελλοντικά και στο ενδεχόμενο που ζητήσετε άλλη προσφορά από κάποια εταιρία θα είναι σίγουροι ότι με την τιμή κόστους η και μικρότερη που σας έχουν προσφέρει θα καταλήξετε σε αυτούς και στον εν λόγω πίνακα δεσμοφύλακα!

 

Προσοχή λοιπόν! Μην παίρνετε βιαστικές αποφάσεις ακόμα και στην περίπτωση που ο ανελκυστήρας σας έχει βλάβη και δυσκολεύεστε στην μετακίνηση σας.

 

Με το άρθρο μας προστατεύουμε και συμβουλεύουμε τον καταναλωτή. Δεν επιδιώκουμε να θίξουμε έντιμους συναδέρφους, επιδιώκουμε την ελευθερία του πελάτη καθώς και την απομάκρυνση - περιορισμό εταιριών που με αυτόν τον τρόπο μονοπωλούν και κερδοσκοπούν επενδύοντας χιλιάδες euro σε προϊόντα που δεν εξυπηρετούν τον πελάτη αντιθέτως τον παγιδεύουν.


Ύποπτα συστήματα ελέγχου σε ανελκυστήρες από ορισμένες εταιρίες εγκατάστασης και συντήρησης.

 
Είναι ο πονοκέφαλος κάθε εταιρίας συντήρησης και εγκατάστασης ανελκυστήρων.

Κάποιες εταιρίες προσπαθούν με μη νόμιμους τρόπους να μην έχουν καμία απώλεια συντήρησης ανελκυστήρα.

 

Πως; Η τεχνολογία μας έχει λύσει σε πολλούς τομής τα χέρια, γίνετε πάντα αυτό; OXI! Κάποιες φορές συμβαίνει το αντίθετο, μας δένει σφιχτά τα χέρια και δεν μας δίνει περιθώρια για άλλη επιλογή.

 

Όπως καταλαβαίνετε όλοι ο ανταγωνισμός γεννά ιδέες και ανεβάζει τον πήχη ψιλά.

Κάποιες εταιρίες ανεβάζουν τον πήχη ψιλά με την ποιότητα των υπηρεσιών τους και κάποιες άλλες με άπατες κρυφές δεσμεύσεις και άλλες μεθόδους που θα πρέπει να προσέχετε!

 

Στην αγορά υπάρχουν σε πολλά κτίρια εγκατεστημένοι ανελκυστήρες που φέρουν τέτοια συστήματα κλειδώματος.

 
Τι είναι το κλείδωμα του ανελκυστήρα:

 

Κάποιοι πίνακες ανελκυστήρων διαθέτουν λογισμικά που μετρούν τις διαδρομές του ανελκυστήρα πχ. Σε μια πολυκατοικία υπολογίζουν τις διαδρομές του ανελκυστήρα η τις καταμετρά ο πίνακας ελέγχου αυτόματα τις βλέπει ο συντηρητής του ανελκυστήρα και ρυθμίζει τον ανελκυστήρα με ένα μεγαλύτερο περιθώριο διαδρομών δηλαδή αν ένας ανελκυστήρας σε ένα μήνα κάνει 100 διαδρομές τότε ο συντηρητής το ρυθμίζει να κάνει 120 διαδρομές, αν ξεπεράσει το νούμερο αυτό τότε σταματά αυτόματα. Επίσης υπάρχουν και πιο εξελιγμένα συστήματα όπως κλείδωμα μέσω modem η ασύρματα περνώντας έξω από το κτίριο και πατώντας απλά ένα πλήκτρο. Ο λόγος που γίνεται όλο αυτό;

 

  • Η εταιρία αναγκάζει έμμεσα την τακτική καταβολή του ποσού συντήρησης ανελκυστήρα .

  • Χρεώνει ανά πάσα στιγμή υποτιθέμενο χαλασμένο υλικό.

  • Σας δεσμεύει στην αποκλειστική εξυπηρέτηση σας από την συγκεκριμένη εταιρία και δεν έχετε δυνατότητα αλλαγής εταιρίας συντήρησης καθώς καμία άλλη η εταιρία δεν θα μπορεί να αναλάβει το έργο ,δεν θα έχει το ειδικό χειριστήριο κλειδώματος / ξεκλειδώματος η ακόμα τις τεχνικές γνώσεις για την επίλυση βλαβών καθώς σε τέτοιες περιπτώσεις δεν υπάρχει το ολοκληρωμένο εγχειρίδιο του κατασκευαστή.

  • Σε δύσκολους καιρούς όπως τώρα που τα οικονομικά όλων μας δεν πάνε καλά ζητάμε μειώσεις  Αν ζητήσετε λοιπόν μύωση στο κόστος συντήρησης θα σας την αρνηθούν η θα σας κάνουν μια μικρή υποτιθέμενη μύωση  που θα την εισπράξουν σε μελλοντικά φθαρμένο εξάρτημα.


Τι μπορούμε να κάνουμε στην περίπτωση που έχει πέσει κάτι τέτοιο στην αντίληψη μας.

 

  • Το αναφέρουμε στην εταιρία που συντηρεί τον ανελκυστήρα μας και βλέπουμε την αντίδραση τους.

  • Παρακολουθούμε αν κατά την συντήρηση αν ο τεχνικός τοποθετεί κάποια πρόσθετη προσωρινή συσκευή στον πίνακα.

  • Καλούμε άλλες εταιρίες συντήρησης να μας το επιβεβαιώσουν.

 
Τι κάνουμε στην περίπτωση που υπάρχει σύστημα κλειδώματος του πίνακα και θέλουμε να αλλάξουμε συνεργάτη:

 

Αλλάζουμε κανονικά συνεργάτη και όταν κλειδώσει κάνουμε τα εξής:

 

  • Ζητάμε από την εταιρία να παραδώσει το χειριστήριο ελέγχου και τον κωδικό πρόσβασης.

  • Στην περίπτωση που αρνηθούν και υποστηρίξουν ότι δεν υπάρχουν τέτοια συστήματα κινούμαστε νομικά στέλνοντας εξώδικο στην εταιρία συντήρησης.

  • Με εντολή πλέον εισαγγελέα είναι υποχρεωμένοι να ξεκλειδώσουν και να παραδώσουν όλα τα έγγραφα και το χειριστήριο ελέγχου του ανελκυστήρα.

  • Κάποιες εταιρίες στο παρελθόν με παρόμοιους παράνομους τρόπους ελέγχου του ανελκυστήρα καταδικάστηκαν  και τιμωρήθηκαν με υπέρογκα πρόστιμα!

 

Τι συνιστούμε σε εσάς που θέλετε να εγκαταστήσετε η να αντικαταστήσετε τον ανελκυστήρα σας:

 

  • Επιλέξτε κάποιο επώνυμο προϊόν που το συναντάτε σε πολλές ιστοσελίδες ανελκυστήρων η σας το προτείνουν πάνω από 2 εταιρίες εγκατάστασης.

  • Ελέγξτε την προέλευση του πίνακα ελέγχου.

  • Προσοχή σε αυτοκόλλητα και ετικέτες μεταλλικές που τοποθετούνται για να μας παραπλανήσουν!

  • Πολλές εταιρίες ζητούν από τον προμηθευτή τους να τοποθετεί στο προϊόν την επωνυμία της εταιρίας και όχι την πραγματική επωνυμία του κατασκευαστή!

  • Δίνουμε μεγάλη προσοχή ακόμα και ΑΝ θεωρούμε πως είναι η μεγαλύτερη εταιρία στον Ελλαδικό χώρο!

  • Επίσης μεγάλη προσοχή ακόμα και αν μας την πρότειναν γνωστοί μας γιατί κάποιες εταιρίες σε κάποια έργα τοποθετούν συγκεκριμένα συστήματα ελέγχου και σε κάποια τοποθετούν διαφορετικά. Επίσης στο παρελθόν η συγκεκριμένη εταιρία πιθανό να τοποθετούσε στους ανελκυστήρες της άλλο πίνακα ελέγχου και πλέον κάποιο νέο μοντέλο άγνωστης ταυτότητας η παραπλανητικής επωνυμίας!

  • Ζητάμε όλα τα έγγραφα του πίνακα όπως πιστοποιητικά και εγχειρίδια, ΠΑΝΤΑ πρέπει να είναι στο έργο!

  • Ζητάμε γραπτή βεβαίωση ότι ο πίνακας δεν φέρει τέτοια συστήματα κλειδώματος. Ίσως σας χρειαστεί μελλοντικά!

 

Η Εταιρία NEXTLEVEL πολεμά αυτού του είδους προϊόντα και προσπαθεί να δώσει λύσεις στον καταναλωτή.

 

Η εταιρία μας τοποθετεί στους ανελκυστήρες της επώνυμα προϊόντα αποκλειστικά! Προϊόντα επώνυμα όπως :

KLEEMANN
Metron alumil
Sta.ge hellas
GMV
Vimec

Lift Equip
Prisma
Moda Lift
Omron
Finder
Memco 
Sicor 
Alberto Sassi 
Bucher 
Blain 
Faer 
Pizzato 
Kronenberg 
Minivator 
Handycare 

Schneider 
Merico 
Meiller 
Henning 
Cedes 
BKG
Keyence 
Alca 
Bode 
FIAMM
DATWYLER
SIEMENS
Telemecanique
Gustav Wolf
Yaskawa
Sematic 
Nuovam GT 
Wittur 
DMG 
Centoducati 

Fermator 
Klefer 
Hakotec 
BS tableau 
Baukulit 
Gavalas 
Vecan 
Elman 
Gea Zita
Nexans
PFEIFER Drako
Montanari
Acorn

LG

MP mac

Ultracell

MORIS

FUJI

OMARLIFT
BARDUVA

Social Media 
Επικοινωνία  211 0139949

© Copyright NEXTLEVEL ® 2001 - 2019

International Association of Elevator Engineers

Member

Εξειδικευμένος συνεργάτης
Εξειδικευμένος συνεργάτης kleemann ανελκυστηρες ασανσερ κλεμαν kleemann

Επίσημος συνεργάτης ολοκληρωμένων 

συστημάτων ανελκυστήρων KLEEMANN ​

  • Grey Facebook Icon
  • Grey Google+ Icon
  • Grey Google Places Icon
  • Grey Twitter Icon
  • Grey LinkedIn Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Instagram Icon
  • Grey RSS Icon

ΤΗΛ : 211 0139949 - ΦΑΞ : 211 800 5596

08:00 έως 20:00 Καθημερινά για νέους πελάτες

     

email : info@nextlevel.gr

ΓΡΑΦΕΙΑ : Δερβενακίων 10 Δάφνη / Αθήνα 172 35

 ΑΠΟΘΗΚΗ : Αλεξάνδρας 31 Δάφνη / Αθήνα 172 35 

  

24 ώρες / 365 ημέρες SERVICE