• ΠΡΟΣΟΧΗ σε χαμηλές ύποπτες τιμές

Τα 15 σημαντικά βήματα πριν επιλέξετε ανελκυστήρα και εταιρεία εγκατάστασης.


Βήμα 1 Επιλογή προϊόντων / εργοστάσιο κατασκευής (ιδανικός κατασκευαστής είναι αυτός που μας παρέχει το σύνολο των προϊόντων και όχι κάποια μέρη του ανελκυστήρα, είναι σημαντικό για την μελλοντική τεχνική υποστήριξη)

Βήμα 2 Επιλογή αντιπροσώπου προϊόντος ( Συνιστούμε αντιπρόσωπο που δεν έχει το μονοπώλιο του προϊόντος)

Βήμα 3 Μελέτη προσφοράς / δεν μένουμε στην χαμηλή τιμή αλλά ερευνούμε τεχνικές προδιαγραφές.

Βήμα 4 Παρουσίαση έργων από την εταιρεία εγκατάστασης /Βλέπουμε την ποιότητα εργασιών και όχι σε ποια επώνυμα κτίρια έχουν εγκαταστήσει ανελκυστήρες.

Βήμα 5 Ελέγχουμε αν τα προϊόντα που μας προμηθεύουν είναι ευρέως γνωστά στην αγορά

Βήμα 6 Ελέγχουμε αν τα προϊόντα αυτά μπορούν τα υποστηρίξουν διάφορες εταιρείες μελλοντικά και δεν τα προμηθεύει αποκλειστικά ένα τεχνικό γραφείο εγκατάστασης (Δέσμευση και ανεξέλεγκτη χρέωση στο after sales service)

Βήμα 7 Ελέγχουμε την χώρα προέλευσης και το μέγεθος του κατασκευαστή ( Ώστε αν μελλοντικά χρειαστεί ανταλλακτικό να μπορεί να το παρέχει και να υποστηρίξει το προϊόν που σήμερα μας προμήθευσε)

Βήμα 8 Ελέγχουμε και την ποιότητα (επωνυμία) του κάθε προϊόντος που είναι πίσω από το θάλαμο (δεν εστιάζουμε μόνο στο περιτύλιγμα - θάλαμος, πόρτες, κουμπιά αλλά ελέγχουμε και τα υπόλοιπα ασφαλιστικά)

Βήμα 9 Βεβαιωθείτε ότι θα σας παρέχουν πιστοποίηση και έκδοση αδείας ανελκυστήρα μέσα στο τελικό κόστος εγκατάστασης (Είναι υποχρεωτική η πιστοποίηση και η έκδοση αδείας ανελκυστήρα μετά την εγκατάσταση)

Βήμα 10 Ζητάμε προσφορά και για την συντήρηση του ανελκυστήρα (Προσοχή σε δεσμεύσεις)

Βήμα 11 ΠΡΟΣΟΧΗ! σε εγγυήσεις πολλών αιτών στις περισσότερες περιπτώσεις είναι πλαστές ώστε να πείσουν τον πελάτη η να διατηρήσουν την συντήρηση για μεγάλο χρονικό διάστημα (στην περίπτωση μεγάλης βλάβης η θα εξαφανιστούν η θα σας πουν ότι δεν το καλύπτει η εγγύηση. Η εγγύηση των κατασκευαστών δεν ξεπερνά σχεδόν ποτέ τα 2 χρόνια)

Βήμα 12 μην επηρεάζεστε από το λέγειν που μπορεί να έχει ο κάθε πωλητής προϊόντος αλλά από χειροπιαστές αποδείξεις

Βήμα 13 Επισκεπτόμαστε το εκθετήριο ώστε να επιλέξουμε και να κάνουμε τις τελικές αλλαγές πριν την παραγγελία

Βήμα 14 Ζητάμε και επιβεβαιώνουμε το χρόνο παράδοσης (Μην βιάζεστε λόγω χρόνου να επιλέξετε εταιρεία)

Βήμα 15 Δεν δίνουμε σε καμιά περίπτωση μετρητά στο χέρι (ειδικά μετρητά πριν από την εγκατάσταση) προτιμήστε την κατάθεση απευθείας σε τραπεζικό λογαριασμό του κατασκευαστή και όχι του εγκαταστάτη (ελέγξτε πριν την εκτέλεση πληρωμής την επωνυμία που εμφανίζει στην τράπεζα και διασταυρώστε τα στοιχεία)

Δείτε ΕΔΩ τι μπορεί να κάνει μια λάθος επιλογή τεχνικού και προϊόντος

#εγκαταστάτη #ανελκυστήρα #συντήρηση

Social Media 
Επικοινωνία  211 0139949

© Copyright NEXTLEVEL ® 2001 - 2020

International Association of Elevator Engineers

Member

Εξειδικευμένος συνεργάτης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ
Εξειδικευμένος συνεργάτης kleemann ανελκυστηρες ασανσερ κλεμαν kleemann

Επίσημος συνεργάτης ολοκληρωμένων 

συστημάτων ανελκυστήρων KLEEMANN ​

  • Grey Facebook Icon
  • Grey Google+ Icon
  • Grey Google Places Icon
  • Grey Twitter Icon
  • Grey LinkedIn Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Instagram Icon
  • Grey RSS Icon

ΤΗΛ : 211 0139949 - ΦΑΞ : 211 800 5596

08:00 έως 20:00 Καθημερινά για νέους πελάτες

     

email : info@nextlevel.gr

ΓΡΑΦΕΙΑ : Δερβενακίων 10 Δάφνη / Αθήνα 172 35

 ΑΠΟΘΗΚΗ : Αλεξάνδρας 31 Δάφνη / Αθήνα 172 35 

  

24 ώρες / 365 ημέρες SERVICE