• Ατύχημα σε ασανσέρ

Απέφυγε τον ακρωτηριασμό στο πόδι το κοριτσάκι από τον τραυματισμό στο ασανσέρ


Καλά τα νέα για το μικρό παιδί που ενεπλάκη σε ένα ανατριχιαστικό ατύχημα το βράδυ της Κυριακής στο Παγκράτι όταν πόρτα ασανσέρ μάγκωσε το πόδι του κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες.

Αν και το τραύμα στο πόδι του μικρού κοριτσιού ηλικίας μόλις 23 μηνών ήταν αρκετά βαθύ με αποτέλεσμα να έχουν κοπεί και τένοντες, ωστόσο οι γιατροί στο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού κατάφεραν να μην προχωρήσουν σε ακρωτηριασμό.

Πλέον το μικρό κορίτσι μετά την επέμβαση στην οποία υποβλήθηκε νοσηλεύεται στην ορθοπεδική κλινική του νοσοκομείου.

Σημειώνεται ότι για τον απεγκλωβισμό του μικρού παιδιού χρειάστηκε επέμβαση της Πυροσβεστικής που έκοψε την πόρτα του ασανσέρ για να απελευθερωθεί το άτυχο κορίτσι.

ΚΙΝΔΥΝΟΣ! : Είναι σημαντικά τα εσωτερικά πορτάκια θαλάμου στον ανελκυστήρα;

16 Oct 2013

Επιτρέπεται να μεταφέρουμε φορτία με τον ανελκυστήρα;

Ένα μεγάλο ποσοστό ατυχημάτων οφείλεται στην μεταφορά φορτίων με τον ανελκυστήρα και μάλιστα με συνοδεία ατόμου που το καθιστά άκρος επικίνδυνο!

Στους παλιούς ανελκυστήρες ξέρουμε ότι αν υπάρχει άτομο στο εσωτερικό του θαλάμου δεν ανταποκρίνεται σε καμία εξωτερική κλήση με αποτέλεσμα κατά την μεταφορά φορτίων να υπάρχει στριμωγμένος κάποιος ώστε να πατήσει τον όροφο προορισμού, αυτό έχει πολλές φορές ως αποτέλεσμα θάνατο η σοβαρό τραυματισμό γιατί το αντικείμενο είναι εύκολο να αγκιστρωθεί στα τοιχώματα και να ανατραπεί εντός του θαλάμου με φρικτά αποτελέσματα.

Στην NEXTLEVEL ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΕΣ σας συνιστούμε να τοποθετήσετε πορτάκια στον ανελκυστήρα σας ακόμα και αν η νομοθεσία δεν σας υποχρεώνει λόγο παλαιότητας του ανελκυστήρα.

Οδηγίες για την ασφαλή χρήση του ανελκυστήρα (ασανσέρ).

18 Nov 2012

· Από μικρή ηλικία μαθαίνουμε και στα μικρά παιδιά ότι απαγορεύεται να μπαίνουν μόνα τους στον ανελκυστήρα.

· Σε περίπτωση που συνοδεύετε παιδιά με τον ανελκυστήρα και ο ανελκυστήρας δεν φέρει εσωτερικά πορτάκια βάζουμε να παιδιά στο πίσω μέρος του ανελκυστήρα η στην αγκαλιά μας με θέση στάσης προς τον καθρέφτη.

· Δεν πατάμε πολλά κουμπιά παρά μόνο το κουμπί του ορόφου προορισμού μας.

· Κατά την διάρκεια αναμονής μας για επιβίβαση στον ανελκυστήρα κάνουμε υπομονή και δεν προσπαθούμε να ανοίξουμε την πόρτα, υπάρχουν συστήματα ασφαλείας που μπορεί να ακινητοποιήσουν τον ανελκυστήρα και πιθανό να εγκλωβίσουμε κάποιον εντός του ανελκυστήρα.

· Επιχειρούμε να ανοίξουμε την πόρτα μόνο όταν βεβαιωθούμε ότι ο θάλαμος έχει σταματήσει κανονικά, αυτό το διαπιστώνουμε είτε με την αναγγελία ορόφου, φωνητικά είτε με την ένδειξη του κομβίου ορόφου και των βελών πορείας του ανελκυστήρα.

· Πριν την είσοδο η την έξοδο μας από/προς τον ανελκυστήρα προσέχουμε το επίπεδο μεταξύ ορόφου και ανελκυστήρα ώστε να μην σκοντάψουμε σε περίπτωση που ο θάλαμος δεν είναι ακινητοποιημένος κανονικά στο επίπεδο του ορόφου.

· Στην περίπτωση που εγκλωβιστούμε στον ανελκυστήρα πάνω από όλα κρατάμε την ψυχραιμία μας, δοκιμάζουμε να πατήσουμε πάλι το κουμπί του ορόφου προορισμού μας η άλλου ορόφου.

· Αν ο ανελκυστήρας είναι σύγχρονος πιθανό να διαθέτει σύστημα αυτόματου απεγκλωβισμού.

· ΠΡΟΣΟΧΗ! Όλα τα συστήματα απεγκλωβισμού λειτουργούν ΜΟΝΟ σε περίπτωση διακοπής ηλεκτρικού ρεύματος.

· Στην περίπτωση λοιπόν που διαθέτει σύστημα αυτόματου απεγκλωβισμού απλά περιμένουμε να μας πάει σε κάποιον κοντινό όροφο και αφού σταματήσει και έχει εσωτερικά πορτάκια πιθανό να ανοίξουν αυτόματα εφόσον δεν γίνει αυτό προσπαθούμε από τις ειδικές χειρολαβές να τα ανοίξουμε ΠΡΟΣΟΧΗ! Υπάρχει περίπτωση ο θάλαμος να μην έχει σταματήσει κανονικά στον όροφο όποτε προσέχουμε κατά την έξοδο μας.

· Στην περίπτωση που δεν γίνει τίποτα από τα παραπάνω πατάμε το πλήκτρο έκτακτης ανάγκης (κουδούνι) και αφού διαπιστώσουμε ότι μας άκουσαν περιμένουμε να μας απεγκλωβίσουν.

· Κάνουμε χρήση της τηλεφωνικής συσκευής του ανελκυστήρα η του κινητού μας για έκλυση βοήθειας.

· Δεν μεταφέρουμε φορτία όπως οικιακές συσκευές με τον ανελκυστήρα γιατί έχουν όγκο και πολλές φορές άγνωστο βάρος φορτίου.

· Αν ο ανελκυστήρας δεν έχει εσωτερικά πορτάκια δεν μεταφέρουμε μεγάλα αντικείμενα όπως καροτσάκια λαϊκής αγοράς η παιδικά καροτσάκια.

· Όταν βάζουμε αντικείμενα προσέχουμε πολύ να μην έρχονται σε επαφή με τα τοιχώματα του φρεατίου, υπάρχει μεγάλος κίνδυνος ανατροπής τους και αν υπάρχει άτομο στο πίσω μέρος πιθανό να τραυματιστεί ακόμα και θανάσιμα όπως σε πολλές τέτοιες περιπτώσεις.

· Προσέχουμε τα προσωπικά μας αντικείμενα όπως τσάντες φορέματα κασκόλ και γενικά αντικείμενα μεγάλου μήκους υπάρχει ακόμα και κίνδυνος πνιγμού.

ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΕ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΕΣ: Γιατί να συμβαίνουν τόσα ατυχήματα σε ασανσέρ πλέον στην Ελλάδα; Τι φταίει; Η κρίση; οι ανειδίκευτοι τεχνικοί; Ο πελάτης; ΠΟΙΟΣ;

28 May 2016

Την τελευταία δεκαετία τα ατυχήματα στην Ελλάδα σε ανελκυστήρες έχουν αυξηθεί σε μεγάλο βαθμό και μάλιστα τα περισσότερα με θανατηφόρες συνέπειες η ακρωτηριασμούς, τι φταίει όμως; Για όλα φταίει η κρίση;

1 Αιτία για ατυχήματα

Δυστυχώς πλέον οι τεχνικές εταιρείες που απασχολούν τεχνικούς συντήρησης / εγκατάστασης ανελκυστήρων δεν βάζουν λίγο πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη, αυτό έχει ως αποτέλεσμα την πρόσληψη απείρων τεχνικών με ελάχιστη εμπειρία και φυσικά σε χαμηλό κόστος. Ένας άπειρος τεχνικός δεν έχει συναίσθηση των κινδύνων που εγκυμονούν με αποτέλεσμα να κινδυνεύει ακόμη και ο ίδιος. Απασχολώντας έναν τεχνικό με μη ικανοποιητικό μισθό είναι βέβαιο πως δεν θα εργαστεί όπως πρέπει και είναι πολλές φορές φυσικό και επόμενο, ο καθένας μας θα σκεπτόταν έτσι, γιατί να προσφέρω αν δεν μου προσφέρουν τα ανάλογα.

Έτσι λοιπόν δημιουργούμε εν γνώση μας τον 1 κίνδυνο για ένα πιθανό ατύχημα από πλευράς ανειδίκευτου τεχνικού.

2 Αιτία για ατυχήματα

Σιγά μην κάνω συντήρηση να πληρώνω τόσα κάθε μήνα για 30 – 40 λεπτά δουλειάς, και τι κάνει βάζει λίγο λάδι.

Πόσοι από εσάς κάνετε περιστασιακά συντήρηση στον ανελκυστήρα; Με βάση τα τηλεφωνήματα που δεχόμαστε διαπιστώνουμε ότι ένα τεράστιο ποσοστό, ειδικά σε μικρές κατοικίες ‘’συντηρούν’’ τον ανελκυστήρα τους εξαιρετικά σπάνια! Πόσο σπάνια; Το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα που έχουμε ακούσει από ‘’υποψήφιο προσωρινό πελάτη’’ ήταν 6 χρόνια! 6 χρόνια χωρίς τεχνικό έλεγχο, χωρίς δοκιμές ασφαλιστικών χωρίς συντήρηση. Α θα πείτε πολύ αντέχουν! Είναι απλά τύχη και θέμα χρόνου να συμβεί σε έναν τέτοιο ανελκυστήρα ατύχημα. Το σύνηθες κατά τον διαχειριστή χρονικό διάστημα για συντήρηση είναι μια η δυο φορές το χρόνο η όταν προκύψει σοβαρή βλάβη που θα ακινητοποιήσει το ασανσέρ. Ας τρίζει ας αγκομαχά να ανέβει, δουλεύει, άστο, αντέχει ακόμα, δεν θέλει συντήρηση. Έτσι λοιπόν προκαλούμε την τύχη μας και παίζουμε με τη ζωή μας, με τη ζωή της οικογένειας μας.

Η αιτία είμαστε όλοι εμείς, οι συντηρητές ανελκυστήρων που έχουμε κάνει το επάγγελμα μας να μοιάζει απλό και περιττό η και κοροϊδία προς τον πελάτη. Οι μη σωστοί επαγγελματίες χάλασαν μια συνολική εικόνα του κλάδου σπέρνοντας θύματα που δεν τους φταίνε σε τίποτα. Η συντήρηση λοιπόν δεν είναι απλά λίγο λάδι, ένα έμπειρο μάτι τεχνικού ξέρει τι θα δει, που, πως και ποτέ, ξέρει τα ελαττώματα και τα επικίνδυνα σημεία του ανελκυστήρα προλαμβάνει το κακό και την ζημιά.

Επίσης σε πολλές περιπτώσεις χρέη συντηρητή αναλαμβάνει γιατί πιστεύει πως το ‘’έχει’’ και είναι σίγουρος για τον εαυτό του ο διαχειριστής η ο ιδιοκτήτης με αποτέλεσμα να βρεθεί και ο ίδιος σε άμεσο κίνδυνο.

3 Αιτία για ατυχήματα

Οι εταιρείες το ‘’μέγεθος ‘’τους το μετρούν με το πόσα ασανσέρ συντηρούν αυτοχαρακτηρίζοντας τους νούμερο 1, 2, 3 στην Ελλάδα. Πόσες από αυτές τις εταιρίες έχουν είτε εργατικά ατυχήματα είτε ατυχήματα με αμέριμνους χρήστες ανελκυστήρων; Πόσα από αυτά τα ατυχήματα ήταν θανατηφόρα η πολύ σοβαρά; Σπάνια τα μαθαίναμε ειδικά σε παλιότερες περιόδους που δεν υπήρχαν τα site ενημέρωσης, έπρεπε να προβληθούν στην τηλεόραση για να μαθευτούν. Και πάλι όμως έχουν τον τρόπο τους κάποιοι από αυτούς να τα κρύβουν επιμελώς κάτω από το ματωμένο χαλάκι.

Ποια είναι όμως η αιτία των ατυχημάτων;

Πολλές από τις εταιρείες αυτές απλά κουβαλάνε στην πλάτη τους ένα μεγάλο όνομα που έγινε μεγάλο είτε με διαφήμιση είτε με…. διαφήμιση σε παγκόσμιο επίπεδο. Υπάρχει όμως το ίδιο ποιοτικό επίπεδο παντού; Υπάρχει μα έχουν ISO οι άνθρωποι! Έχουν τόσα χαρτιά! Και όμως δεν υπάρχει το ίδιο επίπεδο ποιότητας σε όλες τις χώρες και από όλες τις εταιρείες

Κάποια από τα ψαράκια βιάζονται να μεγαλώσουν για να δείξουν στη μαμά ότι είναι πολύ ικανά και προσφέρουν στην οικογένεια. Αποτέλεσμα αυτών; Υπέρογκες άσκοπες χρεώσεις σε πελάτες, δεσμεύσεις, χαμηλό επίπεδο εξυπηρέτησης, χαμηλό και ανάμικτο επίπεδο ποιότητας υλικών, ανειδίκευτο προσωπικό, παραπλάνηση πελατών, εικονικές χρεώσεις, σοβαρές ελλείψεις σε ανελκυστήρες που λειτουργούν καθημερινά.

Παράδειγμα

Ανελκυστήρας χωρίς καθόλου φρένα έκτακτης ανάγκης στο κέντρο της Αθήνας με εταιρεία συντήρησης από τις ‘’καλές’’. Τι σημαίνει αυτό; Ελεύθερη πτώση! Μα πως; (φωτογραφικό υλικό από το έργο στο αρχείο μας)

Σενάριο 1

Ένας παλιός κινητήρας με φθαρμένη τροχαλία είναι εξαιρετικά εύκολο να ολισθήσει και αν πάρει φόρα χωρίς φρένα έκτακτης ανάγκης, δεν σταματάει πουθενά και καταλήγει στον πάτο με ασύλληπτη ταχύτητα.

Σενάριο 2

Να σπάσει το κεντρικό γρανάζι του κινητήρα με αποτέλεσμα η τροχαλία να μην έχει πλέον αντίσταση από τα ενσωματωμένα φρένα του μοτέρ, σπάνιο αλλά έχει γίνει.

Σενάριο 3

Να κολλήσει το φρένο του κινητήρα σε ανοιχτή θέση. Και αυτό σπάνιο αλλά έχει γίνει. Επίσης παρόμοια περίπτωση με πολλές πιθανότητες για ατύχημα μπορεί να υπάρξει όταν ο ανελκυστήρας διαθέτει πίνακα INVERTER, ο λόγος; Οι ανελκυστήρες με INVERTER δεν σταματούν με τα φρένα απλά τον συγκρατούν όταν ακινητοποιηθεί ο θάλαμος. Στην περίπτωση όμως που το φρένο κολλήσει σε ανοιχτή θέση η φθαρεί, την ώρα που ο επιβάτης επιβιβάζεται η αποβιβάζεται μπορεί να προκαλέσει λόγω βάρους κίνηση στον ανελκυστήρα και μπορεί να ξεκινήσει ''μηχανικά'' να παρασύρει και να αγνοήσει τα πάντα στο πέρασμα του. Λόγω του INVERTER πολλές φόρες οι συντηρητές δεν ελέγχουν την καλή λειτουργιά του φρένου. Παραδείγματα με ατυχήματα θα βρείτε αρκετά στο διαδίκτυο με ανελκυστήρες να καρφώνονται με δύναμη στο ταβάνι η στον πάτο η και να πιάνουν ανάμεσα ανθρώπους με θανατηφόρες συνέπειες σε κάθε περίπτωση.

Τα περιστατικά με παρόμοια σοβαρά προβλήματα εν γνώση του συντηρητή είναι πάρα πολλά, καθημερινά μας καλείτε για προσφορές επισκευής η συντήρησης και τα εντοπίζουμε, πολλές φορές όμως πολλοί από εσάς έχετε άγνοια του κινδύνου παρόλο που σας περιγράφουμε τι θα μπορούσε να συμβεί.

Πολλές εταιρείες για να διευρύνουν το πελατολόγιο τους προσλαμβάνουν ανειδίκευτους - μη αδειούχους, ρίχνουν εικονικά τις τιμές, ρίχνουν την ποιότητα, ρίχνουν το μισθό, ρίχνουν την ποιότητα υλικών συντήρησης, ψάχνουν τρόπους να σας χρεώσουν άσκοπα όσο το δυνατό περισσότερο, σας δεσμεύουν με τα προϊόντα τους, σας δεσμεύουν με τα συμφωνητικά τους.

Ψάξτε την νούμερο 1, 2, 3 εταιρεία σε ποιότητα, όχι την χαμηλότερη τιμή, μην βασίζεστε απλά σε φήμες, φίρμες! Και φθηνές προσωρινές λύσεις.

Επενδύστε για το μέλλον όχι μόνο για το σήμερα!

#ασανσέρ #απεγκλωβισμό #ατύχημα

Social Media 
Επικοινωνία  211 0139949

© Copyright NEXTLEVEL ® 2001 - 2020

International Association of Elevator Engineers

Member

Εξειδικευμένος συνεργάτης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ
Εξειδικευμένος συνεργάτης kleemann ανελκυστηρες ασανσερ κλεμαν kleemann

Επίσημος συνεργάτης ολοκληρωμένων 

συστημάτων ανελκυστήρων KLEEMANN ​

  • Grey Facebook Icon
  • Grey Google+ Icon
  • Grey Google Places Icon
  • Grey Twitter Icon
  • Grey LinkedIn Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Instagram Icon
  • Grey RSS Icon

ΤΗΛ : 211 0139949 - ΦΑΞ : 211 800 5596

08:00 έως 20:00 Καθημερινά για νέους πελάτες

     

email : info@nextlevel.gr

ΓΡΑΦΕΙΑ : Δερβενακίων 10 Δάφνη / Αθήνα 172 35

 ΑΠΟΘΗΚΗ : Αλεξάνδρας 31 Δάφνη / Αθήνα 172 35 

  

24 ώρες / 365 ημέρες SERVICE