top of page
  • ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΣΕ ΑΦΟΡΑ!

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ! ΣΕ ΑΦΟΡΑ! Τιμές συντήρησης ανελκυστήρα: απάτες, δολώματα, δεσμεύσεις,  ύποπτ


Το ότι είμαι ένα φαινομενικά καλό όνομα στην αγορά δεν σημαίνει πάντα ότι είμαι κάλος - σωστός επαγγελματίας και με προτιμούν οι πελάτες. Ίσως είναι απλά… καλή διαφήμιση, καλές γνωριμίες του τύπου θέλω τόσα πάρε τόσα να βολευτούμε και οι δυο. Ζούμε στην χώρα της μίζας, της απάτης και γενικά της αβεβαιότητας, έτσι πως να πάμε μπροστά;

Για να διευρύνουν το πελατολόγιο τους πλέον οι εταιρείες σκαρφίζονται δεκάδες tricks παραπλάνησης και στην συνέχεια δέσμευσης του κάθε πελάτη.

Για παράδειγμα κάποια εταιρεία θα προωθήσει με μια διαφημιστική καμπάνια χιλιάδων ευρώ με την εταιρεία της και δόλωμα τι άλλο; μια χαμηλή τιμή συντήρησης, για παράδειγμα 25€ με 30€.

Ρίχνοντας λοιπόν τα δίχτυα της σε διάφορα επικοινωνιακά μέσα, εσύ εγώ και ο κάθε άνθρωπος που τον ενδιαφέρει και σίγουρα θα του κινήσει το ενδιαφέρον θα κάνει την αρχή και θα ασχοληθεί με την εταιρεία και την προσφορά της.

Μετά την μικρή έρευνα θα πράξετε το αυτονόητο, θα ζητήσετε ραντεβού και προσφορά, θα σας επισκεφτεί κατά πάσα πιθανότητα κάποιος που το ‘’έχει’’ (ειδικός σε θέματα marketing με σεμινάρια στο πως να ‘’ψήσει’’ έναν πελάτη). Αφού σας σχηματίσει την εικόνα ότι είναι οι καλύτεροι δηλώνοντας σας αριθμούς της εταιρείας και μεγάλους πελάτες της θα αρχίσει το λεγόμενο ’’θάψιμο’’ του αντιπάλου και των πιθανών εταιριών που ο πελάτης ίσως έχει πάρει ακόμα μια και δυο προσφορές.

Στην συνέχεια κατά πάσα πιθανότητα ο πελάτης θα επιλέξει αυτόν που είχε την χαμηλότερη τιμή (έτσι νομίζει δηλαδή). Υπογράφοντας το συμφωνητικό είναι η πρώτη παγίδα που σας περιμένει. Στην συνέχεια για κάποιο χρονικό διάστημα όλα θα κυλάνε ήρεμα και θα είστε απόλυτα ικανοποιημένοι και σίγουροι για την επιλογή σας. Έλα μου ντε όμως που τώρα αρχίζουν τα πιο σοβαρά, ξαφνικά ο ανελκυστήρας σας θα χρειαστεί πιστοποίηση η επισκευή και θα σας προτείνουν για την ασφάλεια σας να την κάνετε, φυσικά και πολλές φορές είναι απαραίτητο, με τι υλικά όμως;

Συγκεκριμένες εταιρείες γνωστές στην Ελληνική αγορά έχουν επενδύσει αποκλειστικά σε δικά τους προϊόντα, όχι πως είναι κακά, ίσως είναι πολύ καλά σαν υλικά κάποιες φορές.

Και τώρα αρχίζουν τα καλά! σας πείθουν να κάνετε την επισκευή, εσείς θα πάρετε και άλλη τιμή μα ο δικός σας συντηρητής εξακολουθεί να είναι πολύ οικονομικός!! Δεν το κουνάω από αυτόν έκανα την τύχη μου θα πείτε!! Αμ δε! με το που γίνει η επισκευή αυτόματα τον παντρεύεστε για πολλά χρόνια η για όσα χρόνια η πολυκατοικία είναι σε σχετικά κακή οικονομική κατάσταση και θα δυσκολευόταν να δώσει ακόμα μια φορά για παράδειγμα το ποσό των 5.000€.

Οπότε μετά το πέρας της αλλαγής του ανελκυστήρα έρχονται απανωτές χρεώσεις και υποχρεωτικές αυξήσεις σε συντήρηση και ανταλλακτικά. Ανταλλακτικά που θα φθείρονται και θα χαλάνε πάντα με αίτια την φυσιολογική φθορά και δεν τα καλύπτει η εγγύηση της εταιρείας.

Κάποια στιγμή θα πείτε ως εδώ, δεν πάει άλλο, θα τον διώξω, απατεώνας είναι θα πάρουμε κάποιον άλλο συντηρητή. Καλείτε την άλλη εταιρεία έρχεται στο έργο βλέπει τον πίνακα και σας λέει δεν τον υποστηρίζω θέλει 1800€ η και 7.000€ (ανάλογα την εταιρία και τα εξαρτήματα που θα χρειαστεί να αλλαχτούν) Μόνο έτσι θα απαλλαγείτε από την άλλη εταιρεία, σε διαφορετική περίπτωση όταν χαλάσει θα εξυπηρετήσει το προϊόν της η άλλη εταιρεία και θα το φτιάξει αλλά πόσα θα ζητήσει δεν το ξέρουμε. Θα ζητήσει ένα ποσό για παράδειγμα τα μισά από αυτά που θα δίνατε για την αλλαγή πίνακα και παρελκόμενων εξαρτημάτων, οπότε μέσα στο χάος των συνελεύσεων και την άμεση ανάγκη για τον ανελκυστήρα θα το κάνετε υποχρεωτικά ως γρήγορη, σύντομη και φαινομενικά οικονομική λύση. Πόσες όμως φορές είναι πιθανό να χαλάσει και να βγάλει ξανά πρόβλημα; άπειρες! Πολλοί πίνακες διαθέτουν ηλεκτρονικά κλειδώματα ελεγχόμενα από τον κατασκευαστή και μόνο ρυθμίζοντας τα να σταματούν οπότε θέλουν σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα, με συγκεκριμένες ώρες λειτουργίας του ανελκυστήρα σας, με λίγα λόγια ελέγχουν εσάς και το προϊόν τους. Οπότε η θα συνεχίσετε να πληρώνετε η θα το πάρετε πλέον απόφαση και θα αντικαταστήσετε για δεύτερη φορά τον ανελκυστήρα σας, δηλαδή θα βγείτε όχι μια όχι δυο αλλά 3 φορές τουλάχιστον χαμένοι και εξαπατημένοι.

Αυτή είναι λοιπόν η φθηνή συντήρηση και τα επώνυμα προϊόντα που τα βλέπετε παντού και τα θέλετε και εσείς!

ΠΡΟΣΟΧΗ! Συμβάλετε στο να αναπτυχθούν οι σωστοί επαγγελματίες και ας νομίζετε ότι δίνετε το κάτι παραπάνω! Αυτό το κάτι παραπάνω ίσως κρύβει ειλικρίνεια και δεν έχει σκοπό να σας εξαπατήσει, φυσικά πάντα υπάρχουν και οι εξαιρέσεις.

Συμβουλές

  • Επιλέξτε συνεργάτη με επώνυμες εταιρείες ανταλλακτικών που θα τα χρησιμοποιούν το μεγαλύτερο ποσοστό των εταιριών της αγοράς και όχι μεμονωμένα κάποια εταιρεία με δική της παραγωγή. (εκτός και αν θέλετε απλά ένα brand name και δεν σας απασχολεί το ποσά θα σας ζητούν κάθε φορά)

  • Ζητήστε πάντα 2 και 3 προσφορά

  • Να θυμάστε ότι μια εταιρεία με φθηνή συντήρηση για παράδειγμα 30€ δεν τα βγάζει πέρα και θα βρει τρόπους να σας πάρει αυτά που έχει υπολογίσει με άλλους τρόπους αυτό είναι δεδομένο.

  • Ζητήστε πιστοποιητικά όλων των προϊόντων

  • Σιγουρευτείτε ότι θα σας τοποθετήσουν αυτά που σας υποσχέθηκαν

  • Αναζητήστε πληροφορίες για τα ακριβά προϊόντα στο διαδίκτυο

  • Προσέξτε μην σας παραπλανήσουν πλασάροντας σας 1 επώνυμο υλικό με καλό brand name και εσείς συγκρατήσετε μόνο το καλό και σας τοποθετήσουν 10 προϊόντα άγνωστα στην αγορά, αμφιβόλου ποιότητας η προϊόντα που θα σας δεσμεύσουν.

  • Μην αναζητάτε προϊόντα φθηνά μόνο κατά την αγορά αλλά προϊόντα φθηνά και για την συντήρηση τους η και την κατανάλωση τους μελλοντικά (πολλά προϊόντα είναι σαν την πιστωτική κάρτα πληρώνεις αλλά ποτέ δεν Ζητήστε να αναφέρουν τιμή ξεχωριστά για το κάθε προϊόν

  • Ζητήστε την χώρα προέλευσης

  • Ζητήστε το πλήρες όνομα του προϊόντος

Φυσικά για όλα τα παραπάνω υπάρχουν και εξαιρέσεις με άριστους επαγγελματίες μεγάλους η μικρούς

197 Προβολές0 Σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων
bottom of page