top of page
  • Admin

Ανελκυστήρες χωρίς άδεια και συντήρηση…Ούτε το 5% των ανελκυστήρων δεν έχει πιστοποιηθεί


ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥΣ

* Οι οικονομικές συνθήκες έχουν φέρει τα πάνω - κάτω στον κλάδο - Ούτε το 5% των ανελκυστήρων δεν έχει πιστοποιηθεί και τα προβλήματα οξύνονται…

Την επικρατούσα ζοφερή κατάσταση στον κλάδο ανέδειξαν τα μέλη του Συνδέσμου Κ. Ελλάδας στη Γ.Σ. στο Επιμελητήριο Λάρισας

Δραματική έκκληση στην Πολιτεία, να αναλάβει δράση για τους χιλιάδες ανελκυστήρες που λειτουργούν χωρίς άδεια και το χειρότερο χωρίς συντήρηση, για να ενισχυθεί η ασφάλεια των επιβατών και να αποφευχθούν κυρώσεις κατά των ιδιοκτητών απηύθυναν τα μέλη του συνδέσμου Αδειούχων Εγκαταστατών - Συντηρητών Ανελκυστήρων Κ. Ελλάδος.

Στην ετήσια συνέλευσή τους που πραγματοποίησαν προχθές Κυριακή στο Επιμελητήριο, παρουσία του προέδρου της ΠΟΒΕΣΑ απεκάλυψαν πως το τελευταίο διάστημα παρατηρείται ραγδαία αύξηση των περιπτώσεων κλεισίματος των ανελκυστήρων, λόγω αδυναμίας των ενοίκων να ανταπεξέλθουν στις οικονομικές απαιτήσεις της μηνιαίας συντήρησης, ανέδειξαν τα χρόνια και συσσωρευμένα προβλήματα του κλάδου και εξέφρασαν τις έντονες ανησυχίες για την πορεία και την εξέλιξη του κλάδου, τους ισχυρούς προβληματισμούς τους για το κλίμα αβεβαιότητας που επικρατεί στις τάξεις μικρομεσαίων λόγω της υπέρμετρης φορολόγησης και των αυξημένων ασφαλιστικών υποχρεώσεων και επαναβεβαίωσαν την αναγκαιότητα της οργανωμένης διεκδίκησης των χρόνιων προβλημάτων τους.

Κάνοντας τον απολογισμό της ετήσιας δράσης της διοίκησης ο πρόεδρος του συνδέσμου Χρήστος Καραχάλιος σκιαγραφώντας το ζοφερό περιβάλλον μειωμένης ρευστότητας και υψηλής ανεργίας, μέσα στο οποίο καλούνται να λειτουργήσουν τα μέλη τους, τόνισε πως το μεγαλύτερο πρόβλημα τα τελευταία 8 χρόνια είναι η έλλειψη εργασίας. "Το κύριο κομμάτι της δουλειάς που είναι η εγκατάσταση του ανελκυστήρα λόγω της οικονομικής και οικοδομικής καθίζησης έπαψε να υπάρχει, τόνισε χαρακτηριστικά. Το άλλο κομμάτι, της συντήρησης και της τεχνικής κάλυψης περνά κρίση, ενώ νέοι εγκύκλιοι και νομοθετήματα καθιστούν πιο αβέβαιη την παροχή υπηρεσιών καθώς μας φορτώνουν ευθύνες και υποχρεώσεις".

Αναδεικνύοντας τα συσσωρευμένα προβλήματα του κλάδου, που ακυρώνουν κάθε προσπάθεια εξυπηρέτησης του πολίτη-καταναλωτή, στάθηκε ιδιαίτερα στα εξής:

* Υπάρχουν αρκετοί ανελκυστήρες που είναι σταματημένοι με εντολή των διαχειριστών, γιατί δεν μπορούν να πληρώσουν το κόστος της τεχνικής κάλυψης και συντήρησης του ανελκυστήρα.

* Υπάρχουν ανελκυστήρες που είναι σταματημένοι από τον υπεύθυνο συντηρητή γιατί χρειάζεται επισκευή ή αντικατάσταση υλικών και οι ένοικοι των πολυκατοικιών δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν οικονομικά.

* Μας οφείλονται μεγάλα ποσά, καθώς διαχειριστές και κυρίως γραφεία διαχείρισης, επικαλούνται αδυναμία να εισπράξουν τα κοινόχρηστα.

* Στον Δήμο Λάρισας δεν υπάρχουν φάκελοι για τους ανελκυστήρες που είναι πιστοποιημένοι και καταχωρημένοι ενώ έχουν παρέλθει οι καταληκτικές ημερομηνίες από την 31/12/2012 επανελέγχου και πιστοποίησης των ανελκυστήρων, χωρίς να έχει πιστοποιηθεί ούτε το 5% εξ αυτών.

Κλείνοντας ο πρόεδρος του συνδέσμου, και αφού απαρίθμησε τα αιτήματα του κλάδου, που ενσωματώθηκαν σε σχετικό ψήφισμα, εστιάζοντας κυρίως στη μείωση των φορολογικών συντελεστών, την επαναφορά της ρύθμισης των 100 δόσεων, στην κατάργηση των αντιασφαλιστικών νόμων, στη ρύθμιση των επαγγελματικών δανείων και στην αναβάθμιση του ρόλου των επαγγελματικών ενώσεων, ζήτησε τη συσπείρωση και την ενότητα των συναδέλφων στη διεκδίκησή τους και προέτρεψε τους νέους να στελεχώσουν τον σύλλογο και να τον βοηθήσουν με φρέσκες ιδέες και προτάσεις...

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Γεώργιος Βλασόπουλος, σκιαγράφησε την επικρατούσα κατάσταση στον κλάδο, τονίζοντας πως κάνουν ένα ιδιαίτερα επικίνδυνο επάγγελμα με ποινικές, αστικές και διοικητικές κυρώσεις, αναφέρθηκε στην πρόσφατη εγκύκλιο του υπ. οικονομίας για τη συντήρηση μη καταχωρημένων ανελκυστήρων που όπως ορίζει "αποτελεί περίπτωση παροχής υπηρεσιών κακής ποιότητας" και εξέφρασε την ελπίδα ότι η νέα ΚΥΑ θα δρομολογήσει την αναγραφή όλων των ανελκυστήρων,

τους ανελκυστήρες χωρίς νομικά και οικονομικά πρόστιμα για τους ιδιοκτήτες. Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Βιοτεχνών, Εγκαταστατών Συντηρητών Ανελκυστήρων (ΠΟΒΕΣΑ) αναφέρθηκε στις παρεμβάσεις που γίνονται για τα ανείσπρακτα των μηνιαίων παραστατικών συντήρησης προς την κατεύθυνση της έκδοσή τους στον χρόνο που εξοφλούνται , τους ενημέρωσε πως τον Ιούνιο θα έχουν ξεκάθαρη εικόνα για τις ασφαλιστικές εισφορές που θα καταβάλουν με το νέο νόμο, ανέδειξε τον μεγάλο κίνδυνο να περάσει ο κλάδος σε ολιγοπώλια ζητώντας συναδελφικότητα και συνεργατικότητα και τους μίλησε για τις πιέσεις που ασκεί στην Πολιτεία ώστε να προχωρήσει άμεσα στην ηλεκτρονική καταγραφή όλων των ανελκυστήρων, πράγμα που "θα διασφαλίσει την σωματική ακεραιότητα των επιβατών, θα δημιουργήσει 5.600 νέες θέσεις εργασίας και τεράστια οικονομικά οφέλη στα Ταμεία και στα δημόσια έσοδα".

Να τονίζουμε πως χαιρετισμό στη συνέλευση απεύθυναν ο πρόεδρος της ΟΕΒΕΛ Δημ. Παληγιάννης και ο εκπρόσωπος της ΠΑΣΕΒΕ Β. Ζιώγκος, ενώ μετά το πέρας των εργασιών και της έγκρισης των απολογισμών, οικονομικών και διοικητικών, ακολούθησε γεύμα και η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας στο εντευκτήριο του κτιρίου. Επί της ευκαιρία της εκδήλωσης η διοίκηση του συνδέσμου τίμησε με πλακέτα τον πρώην πρόεδρο, συνταξιούχο πλέον Γ. Λιάνο για την πολυετή και πολύπλευρη συνδικαλιστική δράση προς τον σύνδεσμο και προς τον κλάδο.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΟΥΛΗΣ

37 Προβολές0 Σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων
bottom of page