• Admin

«Εγκλωβισμένος» σε διαμέρισμα 85χρονος ξενοδόχος γιατί δεν λειτουργεί το ασανσέρ


Εγκλωβισμένος στο δεύτερο όροφο πολυκατοικίας στην πόλη της Ρόδου, βρίσκεται το τελευταίο διάστημα, ένας 85χρονος ξενοδόχος, με σοβαρά προβλήματα υγείας, που βαδίζει υποβοηθούμενος, ο οποίος απευθύνθηκε στο Ειρηνοδικείο Ρόδου, με την διαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων, για να υποχρεώσει τον διαχειριστή να αποκαταστήσει τη λειτουργία του ανελκυστήρα, αναλαμβάνοντας μάλιστα και αποκλειστικά τα έξοδα.

Το δικαστήριο δεν έκανε δεκτό το αίτημά του για την έκδοση προσωρινής διαταγής, με αποτέλεσμα να ετοιμάζεται πλέον να προσφύγει ενώπιον και των ποινικών δικαστηρίων!

Πώς φέρεται όμως να έχει το ιστορικό αυτής της πρωτοφανούς υπόθεσης:

Ο ηλικιωμένος αγόρασε ένα διαμέρισμα στις δύο κόρες του σε οριζόντια ιδιοκτησία (πολυκατοικία) με ποσοστό συνιδιοκτησίας επί της αυτής 41,90 χιλιοστά.

Η ιδιοκτησία των κορών του επί της εν λόγω πολυκατοικίας θα έπρεπε να εμφανίζεται στις ειδοποιήσεις που απέστελλαν οι τρείς επιχειρήσεις, που έχουν και είχαν αναλάβει τη διαχείριση των κοινοχρήστων υποθέσεων της πολυκατοικίας από τον Μάρτιο του 2012.

Ο ηλικιωμένος υποστηρίζει ότι τουλάχιστον από τις αρχές του 2014 έχει διατυπώσει σε κάθε τόνο, τόσο προς τον εκάστοτε διαχειριστή όσο και προς τις εκάστοτε γενικές συνελεύσεις της πολυκατοικίας, το αίτημα να πάψει να χρεώνεται με τρόπο που αντίκειται στον πίνακα διανομής και τα χιλιοστά που δυνάμει αυτού του αναλογούν, τα κοινόχρηστα!

Ζητούσε, ουσιαστικά, με τις οχλήσεις του να διορθωθεί η λανθασμένη – ανακριβής (εξ αρχής) Πράξη Σύστασης Οριζόντιας Ιδιοκτησίας (Σ.ΟΡ.ΙΔ.) της πολυκατοικίας.

Ισχυρίζεται ότι πάντοτε η απάντηση ήταν, ότι ναι μεν έχει δίκιο αλλά στην πραγματικότητα το διαμέρισμά του καταλαμβάνει περισσότερα τετραγωνικά από τα κτηματολογικώς καταγεγραμμένα, επομένως δε χρεώνεται άδικα. Ο ηλικιωμένος υποστηρίζει ότι έχει ήδη προχωρήσει σε νομιμοποίηση – τακτοποίηση των αυθαιρέτων χώρων της εν λόγω οριζόντιας ιδιοκτησίας κι ότι είναι εκείνος που πάγια ζητάει να γίνει τροποποίηση της πράξης σύστασης οριζόντιας ιδιοκτησίας της πολυκατοικίας και πάγια του αρνούνται την τροποποίηση.

Ισχυρίζεται ακόμη ότι η διόρθωση – τροποποίηση της πράξης σύστασης οριζόντιας ιδιοκτησίας δεν πρόκειται να αλλάξει τα χιλιοστά συμμετοχής του στο έδαφος (επί του οποίου κτίσθηκε η πολυκατοικία) και κατά συνέπεια δεν πρόκειται να αλλάξει και τα χιλιοστά συμμετοχής του στις κοινόχρηστες δαπάνες!

Διατείνεται μάλιστα ότι μέχρι και τον Οκτώβρη του 2014 είχε ήδη καταβάλει υπερβάλλον (αυτού που πραγματικά του αναλογούσε) ποσό για κοινόχρηστες δαπάνες ύψους 1.689,15 € με αποτέλεσμα να προχωρήσει στην παύση της καταβολής μέχρι να επιτευχθεί διόρθωση και συμψηφισμός.

Υποστηρίζει ακόμη ότι το αδικαιολογήτως (προ-)καταβληθέν και εισπραχθέν από τις εταιρείες διαχείρισης κοινοχρήστων ποσό παρέμεινε μέχρι τον Ιούνιο του 2016 στο ύψος των 1.254,01 €. Στο δικόγραφο ισχυρίζεται δε ότι ο τελευταίος διαχειριστής της πολυκατοικίας τον έχει περιορίσει, ουσιαστικά φυλακίσει.

Πιο συγκεκριμένα μεταξύ της 7ης και 8ης Αυγούστου 2016 ο ανελκυστήρας της πολυκατοικίας έπαψε να λειτουργεί. Υποψιάσθηκε, λόγω των πολύ κακών σχέσεών του με το διαχειριστή της πολυκατοικίας, ότι απλά είχε αποσυνδεθεί από την παροχή ρεύματος, προκειμένου να καταβάλει το «οφειλόμενο» σύμφωνα με τη διαχείριση συνολικό ποσό κοινοχρήστων δαπανών.

Τελικώς ενημερώθηκε από τον διαχειριστή ότι ο ανελκυστήρας είχε βλάβη. Επειδή λόγω αφενός της ηλικίας του (85 ετών) και των προβλημάτων υγείας που αντιμετωπίζει (διαβήτης, υπέρταση κλπ), αφετέρου δε της διαμόρφωσης (στενότητας και απότομης γωνίας) του τμήματος του κλιμακοστασίου (της σκάλας δηλ.) που οδηγεί στην οικία του, ο ανελκυστήρας του είναι άκρως απαραίτητος όχι μόνο για τις καθημερινές δραστηριότητές του αλλά και για την περίπτωση που θα απαιτηθεί η μεταφορά του για ιατρική – νοσοκομειακή περίθαλψη.

Για το λόγο αυτό πρότεινε στο διαχειριστή να έλθει τεχνικός, να επιδιορθώσει τον ανελκυστήρα και να καταβάλει εκείνος (παρόλες τις οικονομικές του διαφορές με τη διαχείριση, επιφυλασσόμενος βέβαια να διεκδικήσει ό,τι αδικαιολόγητα τυχόν κατέβαλε) το σύνολο της επισκευής.

Υποστηρίζει ότι ο διαχειριστής, χρονοτρίβησε επί τέσσερις με πέντε ημέρες, κατά τις οποίες πράγματι χρειάσθηκε ιατρική φροντίδα (λόγω επιδείνωσης της υγείας του, η οποία σε πολύ μεγάλο βαθμό οφειλόταν στην κατάθλιψη που τον οδήγησε η – ουσιαστικά – θέση του σε κατ’ οίκο περιορισμό) και η μεταφορά του σε νοσοκομείο επιβαλλόταν! Ο μόνος λόγος που αυτή δε συνέβη ήταν ο φόβος του θεράποντος ιατρού του αλλά και ο δικός του να μη συμβεί ατύχημα κατά τη μεταφορά του από το προαναφερθέν δύσβατο σημείο του κλιμακοστασίου.

Ενώ ελήφθη δε απόφαση της γενικής συνέλευσης της πολυκατοικίας να συγκεντρωθούν τα χρήματα και μετά να επισκευαστεί ο ανελκυστήρας αυτό, όπως λέει, δεν έγινε. Υποστηρίζει μάλιστα ότι τελέστηκαν σε βάρος του τα αδικήματα της εκβίασης και της έκθεσης.

Την υπόθεση χειρίζεται ο δικηγόρος κ. Στράτος Καρανικόλας.

Πηγή:www.dimokratiki.gr

#Εγκλωβισμένος #ασανσέρ #πολυκατοικία

Social Media 
Επικοινωνία  211 0139949

© Copyright NEXTLEVEL ® 2001 - 2020

International Association of Elevator Engineers

Member

Εξειδικευμένος συνεργάτης
Εξειδικευμένος συνεργάτης kleemann ανελκυστηρες ασανσερ κλεμαν kleemann

Επίσημος συνεργάτης ολοκληρωμένων 

συστημάτων ανελκυστήρων KLEEMANN ​

  • Grey Facebook Icon
  • Grey Google+ Icon
  • Grey Google Places Icon
  • Grey Twitter Icon
  • Grey LinkedIn Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Instagram Icon
  • Grey RSS Icon

ΤΗΛ : 211 0139949 - ΦΑΞ : 211 800 5596

08:00 έως 20:00 Καθημερινά για νέους πελάτες

     

email : info@nextlevel.gr

ΓΡΑΦΕΙΑ : Δερβενακίων 10 Δάφνη / Αθήνα 172 35

 ΑΠΟΘΗΚΗ : Αλεξάνδρας 31 Δάφνη / Αθήνα 172 35 

  

24 ώρες / 365 ημέρες SERVICE