• Admin

Γιατί να συμβαίνουν τόσα ατυχήματα σε ανελκυστήρες πλέον στην Ελλάδα; Τι φταίει; Η κρίση; οι ανειδίκ


Την τελευταία δεκαετία τα ατυχήματα στην Ελλάδα σε ανελκυστήρες έχουν αυξηθεί σε μεγάλο βαθμό και μάλιστα τα περισσότερα με θανατηφόρες συνέπειες η ακρωτηριασμούς, τι φταίει όμως; Για όλα φταίει η κρίση;

1 Αιτία για ατυχήματα

Δυστυχώς πλέον οι τεχνικές εταιρείες που απασχολούν τεχνικούς συντήρησης / εγκατάστασης ανελκυστήρων δεν βάζουν λίγο πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη, αυτό έχει ως αποτέλεσμα την πρόσληψη απείρων τεχνικών με ελάχιστη εμπειρία και φυσικά σε χαμηλό κόστος. Ένας άπειρος τεχνικός δεν έχει συναίσθηση των κινδύνων που εγκυμονούν με αποτέλεσμα να κινδυνεύει ακόμη και ο ίδιος. Απασχολώντας έναν τεχνικό με μη ικανοποιητικό μισθό είναι βέβαιο πως δεν θα εργαστεί όπως πρέπει και είναι πολλές φορές φυσικό και επόμενο, ο καθένας μας θα σκεπτόταν έτσι, γιατί να προσφέρω αν δεν μου προσφέρουν τα ανάλογα.

Έτσι λοιπόν δημιουργούμε εν γνώση μας τον 1 κίνδυνο για ένα πιθανό ατύχημα από πλευράς ανειδίκευτου τεχνικού.

2 Αιτία για ατυχήματα

Σιγά μην κάνω συντήρηση να πληρώνω τόσα κάθε μήνα για 30 – 40 λεπτά δουλειάς, και τι κάνει βάζει λίγο λάδι.

Πόσοι από εσάς κάνετε περιστασιακά συντήρηση στον ανελκυστήρα; Με βάση τα τηλεφωνήματα που δεχόμαστε διαπιστώνουμε ότι ένα τεράστιο ποσοστό, ειδικά σε μικρές κατοικίες ‘’συντηρούν’’ τον ανελκυστήρα τους εξαιρετικά σπάνια! Πόσο σπάνια; Το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα που έχουμε ακούσει από ‘’υποψήφιο προσωρινό πελάτη’’ ήταν 6 χρόνια! 6 χρόνια χωρίς τεχνικό έλεγχο, χωρίς δοκιμές ασφαλιστικών χωρίς συντήρηση. Α θα πείτε πολύ αντέχουν! Είναι απλά τύχη και θέμα χρόνου να συμβεί σε έναν τέτοιο ανελκυστήρα ατύχημα. Το σύνηθες κατά τον διαχειριστή χρονικό διάστημα για συντήρηση είναι μια η δυο φορές το χρόνο η όταν προκύψει σοβαρή βλάβη που θα ακινητοποιήσει το ασανσέρ. Ας τρίζει ας αγκομαχά να ανέβει, δουλεύει, άστο, αντέχει ακόμα, δεν θέλει συντήρηση. Έτσι λοιπόν προκαλούμε την τύχη μας και παίζουμε με τη ζωή μας, με τη ζωή της οικογένειας μας.

Η αιτία είμαστε όλοι εμείς, οι συντηρητές ανελκυστήρων που έχουμε κάνει το επάγγελμα μας να μοιάζει απλό και περιττό η και κοροϊδία προς τον πελάτη. Οι μη σωστοί επαγγελματίες χάλασαν μια συνολική εικόνα του κλάδου σπέρνοντας θύματα που δεν τους φταίνε σε τίποτα. Η συντήρηση λοιπόν δεν είναι απλά λίγο λάδι, ένα έμπειρο μάτι τεχνικού ξέρει τι θα δει, που, πως και ποτέ, ξέρει τα ελαττώματα και τα επικίνδυνα σημεία του ανελκυστήρα προλαμβάνει το κακό και την ζημιά.

Επίσης σε πολλές περιπτώσεις χρέη συντηρητή αναλαμβάνει γιατί πιστεύει πως το ‘’έχει’’ και είναι σίγουρος για τον εαυτό του ο διαχειριστής η ο ιδιοκτήτης με αποτέλεσμα να βρεθεί και ο ίδιος σε άμεσο κίνδυνο.

3 Αιτία για ατυχήματα

Οι εταιρείες το ‘’μέγεθος ‘’τους το μετρούν με το πόσα ασανσέρ συντηρούν αυτοχαρακτηρίζοντας τους νούμερο 1, 2, 3 στην Ελλάδα. Πόσες από αυτές τις εταιρίες έχουν είτε εργατικά ατυχήματα είτε ατυχήματα με αμέριμνους χρήστες ανελκυστήρων; Πόσα από αυτά τα ατυχήματα ήταν θανατηφόρα η πολύ σοβαρά; Σπάνια τα μαθαίναμε ειδικά σε παλιότερες περιόδους που δεν υπήρχαν τα site ενημέρωσης, έπρεπε να προβληθούν στην τηλεόραση για να μαθευτούν. Και πάλι όμως έχουν τον τρόπο τους κάποιοι από αυτούς να τα κρύβουν επιμελώς κάτω από το ματωμένο χαλάκι.

Ποια είναι όμως η αιτία των ατυχημάτων;

Πολλές από τις εταιρείες αυτές απλά κουβαλάνε στην πλάτη τους ένα μεγάλο όνομα που έγινε μεγάλο είτε με διαφήμιση είτε με…. διαφήμιση σε παγκόσμιο επίπεδο. Υπάρχει όμως το ίδιο ποιοτικό επίπεδο παντού; Υπάρχει μα έχουν ISO οι άνθρωποι! Έχουν τόσα χαρτιά! Και όμως δεν υπάρχει το ίδιο επίπεδο ποιότητας σε όλες τις χώρες και από όλες τις εταιρείες

Κάποια από τα ψαράκια βιάζονται να μεγαλώσουν για να δείξουν στη μαμά ότι είναι πολύ ικανά και προσφέρουν στην οικογένεια. Αποτέλεσμα αυτών; Υπέρογκες άσκοπες χρεώσεις σε πελάτες, δεσμεύσεις, χαμηλό επίπεδο εξυπηρέτησης, χαμηλό και ανάμικτο επίπεδο ποιότητας υλικών, ανειδίκευτο προσωπικό, παραπλάνηση πελατών, εικονικές χρεώσεις, σοβαρές ελλείψεις σε ανελκυστήρες που λειτουργούν καθημερινά.

Παράδειγμα

Ανελκυστήρας χωρίς καθόλου φρένα έκτακτης ανάγκης στο κέντρο της Αθήνας με εταιρεία συντήρησης από τις ‘’καλές’’. Τι σημαίνει αυτό; Ελεύθερη πτώση! Μα πως; (φωτογραφικό υλικό από το έργο στο αρχείο μας)

Σενάριο 1

Ένας παλιός κινητήρας με φθαρμένη τροχαλία είναι εξαιρετικά εύκολο να ολισθήσει και αν πάρει φόρα χωρίς φρένα έκτακτης ανάγκης, δεν σταματάει πουθενά και καταλήγει στον πάτο με ασύλληπτη ταχύτητα.

Σενάριο 2

Να σπάσει το κεντρικό γρανάζι του κινητήρα με αποτέλεσμα η τροχαλία να μην έχει πλέον αντίσταση από τα ενσωματωμένα φρένα του μοτέρ, σπάνιο αλλά έχει γίνει.

Σενάριο 3

Να κολλήσει το φρένο του κινητήρα σε ανοιχτή θέση. Και αυτό σπάνιο αλλά έχει γίνει. Επίσης παρόμοια περίπτωση με πολλές πιθανότητες για ατύχημα μπορεί να υπάρξει όταν ο ανελκυστήρας διαθέτει πίνακα INVERTER, ο λόγος; Οι ανελκυστήρες με INVERTER δεν σταματούν με τα φρένα απλά τον συγκρατούν όταν ακινητοποιηθεί ο θάλαμος. Στην περίπτωση όμως που το φρένο κολλήσει σε ανοιχτή θέση η φθαρεί, την ώρα που ο επιβάτης επιβιβάζεται η αποβιβάζεται μπορεί να προκαλέσει λόγω βάρους κίνηση στον ανελκυστήρα και μπορεί να ξεκινήσει ''μηχανικά'' να παρασύρει και να αγνοήσει τα πάντα στο πέρασμα του. Λόγω του INVERTER πολλές φόρες οι συντηρητές δεν ελέγχουν την καλή λειτουργιά του φρένου. Παραδείγματα με ατυχήματα θα βρείτε αρκετά στο διαδίκτυο με ανελκυστήρες να καρφώνονται με δύναμη στο ταβάνι η στον πάτο η και να πιάνουν ανάμεσα ανθρώπους με θανατηφόρες συνέπειες σε κάθε περίπτωση.

Τα περιστατικά με παρόμοια σοβαρά προβλήματα εν γνώση του συντηρητή είναι πάρα πολλά, καθημερινά μας καλείτε για προσφορές επισκευής η συντήρησης και τα εντοπίζουμε, πολλές φορές όμως πολλοί από εσάς έχετε άγνοια του κινδύνου παρόλο που σας περιγράφουμε τι θα μπορούσε να συμβεί.

Πολλές εταιρείες για να διευρύνουν το πελατολόγιο τους προσλαμβάνουν ανειδίκευτους - μη αδειούχους, ρίχνουν εικονικά τις τιμές, ρίχνουν την ποιότητα, ρίχνουν το μισθό, ρίχνουν την ποιότητα υλικών συντήρησης, ψάχνουν τρόπους να σας χρεώσουν άσκοπα όσο το δυνατό περισσότερο, σας δεσμεύουν με τα προϊόντα τους, σας δεσμεύουν με τα συμφωνητικά τους.

Ψάξτε την νούμερο 1, 2, 3 εταιρεία σε ποιότητα, όχι την χαμηλότερη τιμή, μην βασίζεστε απλά σε φήμες, φίρμες! Και φθηνές προσωρινές λύσεις.

Επενδύστε για το μέλλον όχι μόνο για το σήμερα!

#ατυχήματα #Ελλάδα #τεχνικοί #ανελκυστήρες #ασανσερ

Social Media 
Επικοινωνία  211 0139949

© Copyright NEXTLEVEL ® 2001 - 2020

International Association of Elevator Engineers

Member

Εξειδικευμένος συνεργάτης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ
Εξειδικευμένος συνεργάτης kleemann ανελκυστηρες ασανσερ κλεμαν kleemann

Επίσημος συνεργάτης ολοκληρωμένων 

συστημάτων ανελκυστήρων KLEEMANN ​

  • Grey Facebook Icon
  • Grey Google+ Icon
  • Grey Google Places Icon
  • Grey Twitter Icon
  • Grey LinkedIn Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Instagram Icon
  • Grey RSS Icon

ΤΗΛ : 211 0139949 - ΦΑΞ : 211 800 5596

08:00 έως 20:00 Καθημερινά για νέους πελάτες

     

email : info@nextlevel.gr

ΓΡΑΦΕΙΑ : Δερβενακίων 10 Δάφνη / Αθήνα 172 35

 ΑΠΟΘΗΚΗ : Αλεξάνδρας 31 Δάφνη / Αθήνα 172 35 

  

24 ώρες / 365 ημέρες SERVICE