• www.epiruspost.gr

Μειώστε το κόστος συντήρησης του ανελκυστήρα σας με αυτές τις 3 συμβουλές


«Καλέστε τον τεχνικό. Το ασανσέρ σταμάτησε. Ξανά» Αυτό είναι ίσως ο χειρότερος εφιάλτης ενός ιδιοκτήτη ασανσέρ: συχνά σταματήματα και ατελείωτες κλήσεις επισκευής. Ενώ είναι ενοχλητικό να πρέπει συνεχώς να βάζετε την ταμπέλα "εκτός λειτουργίας", το πιο σημαντικό είναι ότι πρόκειται να πληρώνετε για απρόβλεπτες επισκευές. Ευτυχώς για τους ιδιοκτήτες ανελκυστήρων, υπάρχουν τρόποι να αποφύγετε αυτά τα δαπανηρά προβλήματα. Σας παραθέτουμε τρείς συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να εξοικονομήσετε χρήματα όσον αφορά την συντήρηση του ανελκυστήρα σας.

1.Ελέγξτε τι κάνει ο τεχνικός και γιατί.

Υπάρχουν, δυστυχώς , εταιρίες και τεχνικοί οι οποίοι δεν θα ολοκληρώσουν την συντήρηση που έχουν αναλάβει. Μερικοί τεχνικοί αντί να ολοκληρώσουν τη δουλειά προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα, αν δεν υπάρχει κανείς υπεύθυνος , θα αφήσουν το κτίριο γνωρίζοντας ότι το πρόβλημα δεν έχει λυθεί. Αυτό σημαίνει ότι ο ιδιοκτήτης του ανελκυστήρα θα βρεθεί με έναν λογαριασμό και έναν δυσλειτουργικό ανελκυστήρα.

Αυτό είναι ανάξιο εμπιστοσύνης και απαράδεκτο. Άλυτα ζητήματα οδηγούν σε μία αύξηση των κλήσεων για συντήρηση. Αν το πρόβλημα δεν επισκευαστεί σωστά την πρώτη φορά, είτε θα συνεχίσει να υπάρχει , είτε θα προκαλέσει ένα μεγαλύτερο πρόβλημα. Όχι μόνο αυτό αλλά θα οδηγούσε τον ιδιοκτήτη σε ακόμα πιο δαπανηρές επισκευές και θα προκαλούσε και διακοπή της λειτουργίας του ανελκυστήρα, ή σε ακόμα χειρότερη εκδοχή , τον τραυματισμό κάποιου επιβάτη.

Να είστε ενήμεροι σχετικά με την δουλειά που εκτελεί ο τεχνικός σας. Αυτό είναι η ασφάλεια του ιδιοκτήτη απέναντι σε πιθανά προβλήματα επισκευής. Όσο πιο εξοικειωμένος είναι ένας πελάτης με τον ανελκυστήρα του και τις ανάγκες συντήρησής του, τόσο πιο εύκολο είναι να αναγνωρίσει αν ο τεχνικός πραγματοποιεί την κατάλληλη συντήρηση.

Επιπροσθέτως, οι πελάτες θα πρέπει να εκτελούν τις συντηρήσεις ρουτίνας και τον καθαρισμό που μπορούν να κάνουν προκειμένου να μειώσουν τις κλήσεις προς τεχνικούς. Για παράδειγμα σκουπίζοντας με ηλεκτρική την πόρτα του ανελκυστήρα εβδομαδιαίως , θα βοηθήσει τον πελάτη να εξοικονομήσει χρήματα με την πάροδο του χρόνου, καθώς επίσης ο τεχνικός δεν θα χρειάζεται να σπαταλήσει χρόνο προκειμένου να καθαρίσει τις σχισμές σε κάθε πόρτα και εκτός αυτού ο τακτικός καθαρισμός θα σταματήσει την συσσώρευση εμποδίων που μπορεί να προκαλέσουν ένα ανεπιθύμητο κόστος.

Ένας τεχνικός ανελκυστήρων θα πρέπει να έχει γνώσεις και να είναι πρόθυμος να μοιραστεί αυτές τις γνώσεις και τις συμβουλές με τους πελάτες, όπως επίσης να είναι ικανός να δώσει μία εξήγηση του τι είδους συντήρηση θα πραγματοποιήσει και γιατί αυτή ωφελεί και τον ιδιοκτήτη ,αλλά και τον ανελκυστήρα.

2. Ξοδέψτε χρήματα για να εξοικονομήσετε χρήματα: Πώς ο εκσυγχρονισμός μπορεί να μειώσει το κόστος επισκευής.

Οι ιδιοκτήτες ανελκυστήρα θα πρέπει να γνωρίζουν τα χρονοδιαγράμματα συντήρησης και να κρατούν ένα αντίγραφο της συχνότητας τον επισκευών. Το κατάλληλο χρονοδιάγραμμα συντήρησης είναι αυτό όπου ο τεχνικός θα ανακαλύψει το πρόβλημα προτού αυτό μετατραπεί σε ένα μεγαλύτερο πρόβλημα, εξοικονομώντας έτσι χρήματα από επισκευές, ανταλλακτικά και κόπο.

Αν ο ιδιοκτήτης παρατηρήσει αύξηση των δυσλειτουργιών του ανελκυστήρα σε μια συγκεκριμένη περίοδο, θα μπορούσε να είναι μια ένδειξη ότι ο ανελκυστήρας χρειάζεται εκσυγχρονισμό ή αναβάθμιση του συστήματος. Η επένδυση στον εκσυγχρονισμό, μπορεί να βοηθήσει να γλυτώσετε το κόστος των συχνών κλήσεων για συντήρηση σε έναν αναβαθμισμένο ανελκυστήρα.

Υπάρχουν δύο είδη εκσυγχρονισμού του ανελκυστήρα. Ο εσωτερικός (τον οποίο ο πελάτης και το κοινό δεν βλέπουν) και ο εξωτερικός(που είναι ορατός στον πελάτη και στο κοινό ). Δεδομένου ότι οι μηχανισμοί του ανελκυστήρα συνδέονται με τα εσωτερικά συστήματα , είναι συχνά αυτές οι αναβαθμίσεις που είναι πιο σημαντικές. Ενώ οι αυξητικοί εκσυγχρονισμοί είναι επίσης σημαντικοί για πολλούς πελάτες, η εκτέλεση εξωτερικού εκσυγχρονισμού σπάνια λύνει τα εσωτερικά προβλήματα. Αν ένας ιδιοκτήτης θέλει να ελαχιστοποιήσει το κόστος της συντήρησης, τότε αξίζει να επενδύσει στον εκσυγχρονισμό των μηχανικών τμημάτων του ανελκυστήρα.

3. Δώστε προσοχή σε αυτό που σας «λέει» ο ανελκυστήρας.

Οι καλύτεροι τεχνικοί ανελκυστήρων προμηθεύουν τους πελάτες τους με πληροφορίες σχετικά με τις βασικές πρακτικές συντήρησης. Όταν οι πελάτες και οι εταιρίες που εξειδικεύονται στη συντήρηση ανελκυστήρων συνεργάζονται, αυτό μπορεί να συμβάλει στην μείωση του κόστους συντήρησης.

Οι τεχνικοί μπορούν να εξηγήσουν σε τι πρέπει ο πελάτης να δώσει προσοχή ώστε να διαβεβαιωθεί ότι τα προβλήματα δεν θα επεκταθούν. Οι ανελκυστήρες απαιτούν συχνή λίπανση και οι τεχνικοί μπορούν να ειδοποιήσουν τους πελάτες σχετικά με θορύβους, όψεις και μυρωδιές που σχετίζονται με προβλήματα. Θορυβώδης βόλτες ή ήχοι άλεσης μπορεί να είναι ένας δείκτης ότι ράγες , οδηγοί , αλυσίδες , ρουλεμάν , ρόδες και διάφορα εξαρτήματα έχουν ανάγκη από προσοχή και πιθανή λίπανση . Εάν ένας ιδιοκτήτης ανταποκρίνεται στην ανάγκη αυτή σε εύθετο χρόνο , αυτό μπορεί να αποτρέψει την πρόκληση ζημιάς στον εξοπλισμό, που μπορεί να είναι μια δαπανηρή επισκευή.

Ένα άλλο κοινό πρόβλημα του ανελκυστήρα που μπορεί εύκολα να αποφευχθεί είναι οι μη ευθυγραμμισμένες πόρτες. Οι πόρτες παύουν να είναι ευθυγραμμισμένες έπειτα από συχνή χρήση, όταν κρατούνται ανοιχτές από τους επιβάτες ή όταν πιέζονται προς τα μέσα. Κατά τους συνηθισμένους ελέγχους συντήρησης, ο τεχνικός θα σας διαβεβαιώσει ότι οι πόρτες είναι ευθυγραμμισμένες και αυτό προλαμβάνει το πρόβλημα από το να επεκταθεί. Αυτό θα βοηθήσει τον ιδιοκτήτη να γλιτώσει το κόστος επισκευής την πόρτας από γρατσουνιές και φθορές , μία επισκευή που συχνά δεν περιλαμβάνεται στην συνηθισμένη συντήρηση.

Οι τεχνικοί προσφέρουν συχνά εξειδικευμένες συμβουλές όταν ο εκσυγχρονισμός είναι μία επιλογή και εξηγούν περιληπτικά στους πελάτες τι μπορεί να γίνει ανάμεσα στις συντηρήσεις προκειμένου να είναι βέβαιο ότι ξαφνικές διακοπές και δυσλειτουργίες είναι περιορισμένες. Η σωστή φροντίδα και η προληπτική συντήρηση, διευθετούν μικρά θέματα πριν γίνουν μεγάλα προβλήματα και επιτρέπουν στον ανελκυστήρα να λειτουργεί σωστά και με ασφάλεια. Όλα αυτά συνεισφέρουν σε μεγαλύτερη εξοικονόμηση χρημάτων για τον ιδιοκτήτη.

ΠΗΓΗ: http://www.epiruspost.gr/

#κόστος #συντήρησης #ανελκυστήρα

Social Media 
Επικοινωνία  211 0139949

© Copyright NEXTLEVEL ® 2001 - 2020

International Association of Elevator Engineers

Member

Εξειδικευμένος συνεργάτης
Εξειδικευμένος συνεργάτης kleemann ανελκυστηρες ασανσερ κλεμαν kleemann

Επίσημος συνεργάτης ολοκληρωμένων 

συστημάτων ανελκυστήρων KLEEMANN ​

  • Grey Facebook Icon
  • Grey Google+ Icon
  • Grey Google Places Icon
  • Grey Twitter Icon
  • Grey LinkedIn Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Instagram Icon
  • Grey RSS Icon

ΤΗΛ : 211 0139949 - ΦΑΞ : 211 800 5596

08:00 έως 20:00 Καθημερινά για νέους πελάτες

     

email : info@nextlevel.gr

ΓΡΑΦΕΙΑ : Δερβενακίων 10 Δάφνη / Αθήνα 172 35

 ΑΠΟΘΗΚΗ : Αλεξάνδρας 31 Δάφνη / Αθήνα 172 35 

  

24 ώρες / 365 ημέρες SERVICE