• Admin

Πολυκατοικίες δίχως φως, ασανσέρ, τηλεόραση!


ΝΕΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ: ΤΟ «ΚΟΜΜΕΝΟ» ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟ ΡΕΥΜΑ

* Κόβεται εφόσον λήξει και 2ος ανεξόφλητος λογαριασμός και οι οφειλές ξεπερνούν τα 1.000 ευρώ * «Ενεργοποιείται αυτόματα το μηχανογραφικό σύστημα» λένε από τη ΔΕΗ – «Το βλέπουμε πρώτη φορά στα 35 χρόνια λειτουργίας μας» λέει γραφείο διαχείρισης πολυκατοικιών

Ολοένα και πιο συχνό φαινόμενο και στη Λάρισα η διακοπή του κοινόχρηστου ρεύματος σε πολυκατοικίες που μένουν χωρίς φως, ασανσέρ και τηλεόραση! Του Κώστα Γκιάστα

Και έτσι ξαφνικά (;) ολόκληρες πολυκατοικίες στη Λάρισα μένουν χωρίς κοινόχρηστο φωτισμό, δίχως ασανσέρ, με απενεργοποιημένες τις αυτόματες κεντρικές γκαραζόπορτες και χωρίς τη συντροφιά της τηλεόρασης. Το ερωτηματικό εντός της παρενθέσεως ωστόσο μόνο τυχαίο δεν είναι καθώς οι ένοικοι μέσω του διαχειριστή τους, έχουν προειδοποιηθεί από τη ΔΕΗ αλλά λόγω οφειλών έρχεται εκείνο το πρωινό που το ρεύμα κόβεται. Οι περιπτώσεις που καταγράφονται στην πόλη είναι αρκετές και ιστορικά συμβαίνει για πρώτη φορά με τέτοια συχνότητα, κάτι που επιβεβαιώνουν όσοι σχετίζονται με το αντικείμενο και μιλάνε στην «Ε».

Αρχικά επιβεβαιώνουν την κατακόρυφη αύξηση των περιστατικών, οι ίδιοι οι άνθρωποι της ΔΕΗ που παράλληλα εξηγούν και τους λόγους: «Είναι μια πάγια εντολή που πλέον ενεργοποιείται αυτόματα βάσει του ηλεκτρονικού συστήματος που υπάρχει από τα κεντρικά γραφεία. Αν υπάρχουν δύο ανεξόφλητοι λογαριασμοί και το ποσό υπερβαίνει τα 1000 ευρώ τότε αυτόματα δίνεται η εντολή στον διαχειριστή δικτύου για να κοπεί το ρεύμα. Είναι κάτι που παρατηρούμε πλέον στη Λάρισα και εμάς τους ίδιους μας προβληματίζει».

Φυσικά ένα ποσό των 1000 ευρώ εύκολα ξεπερνιέται, ειδικά στις μεγάλες πολυκατοικίες που έχουν και ανάλογες απαιτήσεις. Όμως τι γίνεται όταν δεν υπάρχει καλή συνεννόηση μεταξύ των ενοίκων και ειδικά τώρα σε περίοδο, μεγάλης οικονομικής ύφεσης; Ψάχνοντας για απάντηση σε αυτό το ερώτημα συζητήσαμε με ιδιοκτήτρια γραφείου διαχείρισης πολυκατοικιών στη Λάρισα που έχει μάλιστα εμπειρία 35 ετών. «Το γεγονός πως κόβεται το ρεύμα στα κοινόχρηστα ρολόγια δεν το είχαμε συνηθίσει. Τους τελευταίους μήνες το παρατηρούμε και στη Λάρισα και πραγματικά το εκτιμούμε ως ένα ακόμα σημείο των καιρών» τονίζει και συνεχίζει αναφερόμενη στο πώς δημιουργείται αυτό το ζήτημα: «Το όλο πρόβλημα δημιουργείται από εκείνους τους λίγους φυσικά που δεν πληρώνουν. Αυτοί χωρίζονται σε δύο κατηγορίες. Τους αδύναμους οικονομικά και τους καιροσκόπους. Τους πρώτους τους κατανοούμε όλοι αλλά τους άλλους αδυνατούμε να τους καταλάβουμε. Ενώ έχουν χρήματα δεν πληρώνουν γιατί βλέπουν τους άλλους που δεν πληρώνουν και έτσι η κατάσταση οδηγείται στα άκρα».

Θύμα μιας κατάστασης και ένας Λαρισαίος, ελεύθερος επαγγελματίας που είδε την πολυκατοικία του, να μην έχει κοινόχρηστο ρεύμα για λίγες ώρες. Περιγράφοντας την εμπειρία του, μας λέει «Το δυσκολότερο κομμάτι μιας τέτοιας κατάστασης είναι το ασανσέρ και δη για τους ηλικιωμένους. Το θέμα είναι όμως πως ακόμα και τηλεόραση δεν έχουμε στα διαμερίσματα λόγω της κεντρικής κεραίας».

Σύμφωνα με επαγγελματίες διαχειριστές η απόφαση για τις ενέργειες επανασύνδεσης στις πολυκατοικίες της Λάρισας σχεδόν πάντα παίρνεται κατά τη διάρκεια της ίδιας ημέρας, με στόχο να αποφευχθεί η ταλαιπωρία των ενοίκων. *Διαβάζοντας τον κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας σε Πελάτες που δημοσιεύεται στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας η οποία είναι ανεξάρτητη ρυθμιστική αρχή, με κύρια αρμοδιότητά της να εποπτεύει την εγχώρια αγορά ενέργειας βλέπουμε πως «Αν ο Λογαριασμός Κατανάλωσης δεν εξοφληθεί εντός της οριζόμενης προθεσμίας, ο προμηθευτής προβαίνει στις ακόλουθες ενέργειες:

α. Αναγράφει το ποσό της ληξιπρόθεσμης οφειλής στον αμέσως επόμενο λογαριασμό και προσθέτει το ποσό αυτό βεβαρημένο με το νόμιμο τόκο υπερημερίας στο συνολικό οφειλόμενο ποσό του νέου λογαριασμού που ο πελάτης οφείλει να καταβάλει εντός της κανονικής προθεσμίας εξόφλησης του νέου λογαριασμού. β. Αν παρέλθει άπρακτη και η δεύτερη κατά σειρά προθεσμία εξόφλησης, ο προμηθευτής δύναται να υποβάλει στον αρμόδιο διαχειριστή εντολή απενεργοποίησης μετρητή φορτίου λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών. Η εντολή αυτή κοινοποιείται υποχρεωτικώς προς τον πελάτη.

γ. Αν η ληξιπρόθεσμη οφειλή δεν εξοφληθεί εντός δέκα ημερών από την κοινοποίηση στον πελάτη της εντολής απενεργοποίησης μετρητή φορτίου, ο προμηθευτής δύναται να καταγγείλει τη Σύμβαση Προμήθειας υποβάλλοντας στον αρμόδιο διαχειριστή δήλωση παύσης εκπροσώπησης, ενημερώνοντας ανάλογα τον πελάτη».

#Πολυκατοικίες #ασανσέρ

Social Media 
Επικοινωνία  211 0139949

© Copyright NEXTLEVEL ® 2001 - 2020

International Association of Elevator Engineers

Member

Εξειδικευμένος συνεργάτης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ
Εξειδικευμένος συνεργάτης kleemann ανελκυστηρες ασανσερ κλεμαν kleemann

Επίσημος συνεργάτης ολοκληρωμένων 

συστημάτων ανελκυστήρων KLEEMANN ​

  • Grey Facebook Icon
  • Grey Google+ Icon
  • Grey Google Places Icon
  • Grey Twitter Icon
  • Grey LinkedIn Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Instagram Icon
  • Grey RSS Icon

ΤΗΛ : 211 0139949 - ΦΑΞ : 211 800 5596

08:00 έως 20:00 Καθημερινά για νέους πελάτες

     

email : info@nextlevel.gr

ΓΡΑΦΕΙΑ : Δερβενακίων 10 Δάφνη / Αθήνα 172 35

 ΑΠΟΘΗΚΗ : Αλεξάνδρας 31 Δάφνη / Αθήνα 172 35 

  

24 ώρες / 365 ημέρες SERVICE